De ratio kwaliteit-prijs draait om naarmate je in de hogere klasse's komt.
Op het einde is de prijs in verhouding tot de kwaliteitswinst niet echt meer te rechtvaardigen, maar dat neemt meestal niet weg dat dat net de voldoening geeft.
Bon, althans dat is mijn mening.
