

Leuk is dat hé.


De meeste MG rijders zijn dan ook nog zo aardig om even de hand op te steken (bij mij dan)

bakel schreefColonVandaag weer heerlijk gereden![]()
Ik had hem meegenomen naar me school toe om aan me klasgenoten te laten zien en iedereen vond hem "vet, mooi,super" auto haha.
En op de terug weg kwam ik een groene MGTF tegen die ik ook al keer vermeld had in het Gespot topic hehe.

Ik had in mijn schooltijd een fiets, en was daar heel trots op


Gebruikers op dit forum: 16 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.