





Bruno schreefColonHij mag misschien met GSM's betalen. Enfin, we dwalen hier wel danig af van het onderwerp.


Ik schreefColon .... Ik zou persoonlijk de adaptor niet inkorten, want dan komt de filter nog meer boven de motorblok te hangen, waardoor je meer last hebt van de hitte. Daarenboven kan je dan moeilijker de cold-air pipes geleiden naar de filter. Dus de dip is misschien wel weg, maar is het allemaal wel beter (hitte) ? Ik ken eigenlijk ook niemand die de adaptor inkortte. De meesten houden het bij de standaard lengte.



Gebruikers op dit forum: 11 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.