
















Tommie schreefColonJan. Er zitten leuke foto's tussen. Ik moet ze echter via de link bekijken. Hier krijg ik ze niet te zien. Zal aan de ipad liggen.




Sjonnie schreefColonTommie schreefColonJan. Er zitten leuke foto's tussen. Ik moet ze echter via de link bekijken. Hier krijg ik ze niet te zien. Zal aan de ipad liggen.
Ik denk dat het aan Onedrive ligt. Ik zal vanavond nog eens kijken.
Verstuurd vanaf mijn A500 met Tapatalk

MGTF2002 schreefColonSjonnie schreefColonTommie schreefColonJan. Er zitten leuke foto's tussen. Ik moet ze echter via de link bekijken. Hier krijg ik ze niet te zien. Zal aan de ipad liggen.
Ik denk dat het aan Onedrive ligt. Ik zal vanavond nog eens kijken.
Verstuurd vanaf mijn A500 met Tapatalk
Met de One-drive / Cloud kun je geen foto's direct in een forum plaatsen. Bij mijn weten.
Weet iemand hoe het wel zou gaan, laat het even weten.




Bruno schreefColonOok geen credits naar het "Vossenhol", waar schandalige service mij noopten een beetje slechte commentaar te geven op een site :
https://www.eet.nu/averbode/het-vossenhol#recensies
Iedereen staat vrij hetzelfde hierin te doen !
Gebruikers op dit forum: 4 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.