Tukker schreefColonNee, niet mijn ding. Ik vind ze te ver naar voren staan dus ik ga nog even verder zoeken.
Vind het wel geslaagd, maar ze zouden inderdaad wel iets verder naar achteren mogen staan. Dan hou je de originele look beter.

Tukker schreefColonNee, niet mijn ding. Ik vind ze te ver naar voren staan dus ik ga nog even verder zoeken.








Oh Boy !






ttdesign6 schreefColonAl staat een TF hoog op de lijst![]()


Gebruikers op dit forum: 12 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.