Maxime schreefColonMisschien de ideale moment om de huidige pk's van de SV-R teweten te komen ..
Nou ga ik helemaal balen als een stekker dat ik er niet bij kan zijn

Maxime schreefColonMisschien de ideale moment om de huidige pk's van de SV-R teweten te komen ..



?


amnon schreefColon:-0
Ik snap er niets van, ik post een voorzetje met lijstje en mezelf onderaan en hij komt onder Camiels account/avatar...?
Ik niet snap...
oeps, ik had het bij de verkeerde post gedaan![]()
Thanks Camiel... was niet wakker...






RemcovanKuilenburg schreefColonHoezo zie ik mijn naam er staan zonder dat ik heb gezegd dat ik er op ga?



Gebruikers op dit forum: 7 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.