Weer even een update hier:
Wegens het aantal deelnemers (ik reken per auto voor het gemak 2 mensen) heb ik gereserveed bij Restaurant Buitenlust. Het ligt maar een stukje van het eerdere restaurant af, maar hier kunnen ze al die mensen op een drukke zondag makkelijk kwijt
De roadbooks zijn klaar. In het Nederlands, en voor het gemak ook in het Duits voor onze Oosterburen. Voor degene die het leuk vinden trek ik de rit aan het einde door naar Valkenburg om daar nog wat te gaan drinken om de rit af te sluiten. Als ik een beetje een idee heb hoeveel mensen hier wat voor voelen zoek ik wat uit.
Wil iedereen er trouwens nog even aan denken contactgegevens door te sturen, dan kan ik deze aan de roadbooks toevoegen in geval van problemen. Alvast bedankt!
Mijn garage telt 1050 plaatsen...
MG TF 135
Flying Dutchman