Als ik dit dan zo lees ben ik bang dat Remco mogelijk meer op mijzelf lijkt dan ik kan vermoeden
Daar heb ik ook regelmatig "last" van. Iets wat Belgen veel beter onder de knie hebben, wij Hollanders zijn meer flapuits... Komt daarboven op nog mijn zwartgallige, scynische humor
Is iets waar ik in mijn mail ook rekening mee moet houden met mensen die me niet persoonlijk kennen, maar zakelijk neem ik meer reserves wat dat betreft. Jij ook Remco?
Komt goed, zeker met Bruno erbij.
Maar zonder mensen voor hun hoofd te stoten, mij maakt het echt niet uit hoe het doel bereik wordt en ik geloof dat je met minimaal 10 geen bijdrage van een club hoeft te doen voor korting.
Maar nu zitten Hubert en ik wel met een dilemma, want mogelijk lukt het het in NL te organiseren, dan is dat mede dankzij onze twee auto's en dat zijn er dan gelijk weer twee minder voor jullie clubje... zucht..
Politiek allemaal lastig, enfin Kasper kan er van meepraten en mijn gedachten zijn ook bij hem.
Maar begrijp ik het goed, is er geen contributie voor MGF.BE? Ik wil geen slapende honden wakker maken, maar er worden toch ook kosten gemaakt?
Ik hoop gewoon dat het doorgaat en dat één ieder die graag wil ook aan de beurt komt.
Het was de MGF Trophy 160,
Trophy Yellow, ZandF stage 1 & 2 re-mapped, cold air feed, aangepast IAT sensor, low level warning kit, inox koelbuizen, Pipercross panel filter, maar heb hem helaas ingeruild. Hij is nu in het buitenland en als iemand weet welk buitenland en wie de gelukkige bezitter is van "mijn" auto, wil ik het heel graag weten. Voor nu resten de herinneringen:
Youtube kanaal 1 en
Youtube kanaal 2