BUTTON_POST_REPLY 106 berichten
Dyno 2012 Geannuleerd !!!!!
  • mgf_stefke
    MGF/TF Junkie
    MGF/TF Junkie
    BerichtenCOLON 765
    GeregistreerdCOLON zo okt 19, 2008 11:27 pm
    WoonplaatsCOLON Kalmthout

Re: Dyno 2012 Geannuleerd !!!!!

door mgf_stefke » do dec 13, 2012 10:53 pm

Lijkt me ook een goei idee
    Ik wil ook de Mg f op de testbank
    0472770333
  • firefighter
    MGF/TF Die Hard
    MGF/TF Die Hard
    BerichtenCOLON 317
    GeregistreerdCOLON za feb 06, 2010 6:02 pm
    WoonplaatsCOLON Beek en Donk, NL.
    CONTACTCOLON

door firefighter » do dec 13, 2012 11:35 pm

ik ook !!!
    MGF 1999 Anthracite
    viewtopic.php?t=9560

MG Car Club Holland
    http://www.mgcarclub.nl

HardTop, 15 inch V-spokes velgen met winterbanden, L.L.kit, walnut steering wheel,
    K&N Luchtfilter, 52mm gasklep, Toyosports stainless steel exhaust

118HP/143 HP EXHAUST MANIFOLD + Empty-kat
    amnon
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1056
    GeregistreerdCOLON za jul 18, 2009 2:29 pm
    WoonplaatsCOLON Purmerend
    CONTACTCOLON

door amnon » vr dec 14, 2012 1:46 pm

Kijk even op de MGCC NL site in het sport gedeelte: http://www.mgcarclub.nl/cms/sport/sport-nieuws
    Met vereende krachten moeten we die aantallen absoluut halen, bij 10 meen ik al dat we kunnen gaan.
    Werkt het beste als iedereen van te voren betaald heeft, bij te veel vrijblijvendheid zie je toch op het laatste moment afzeggingen waardoor het event opeens niet door kan gaan.
    Het was de MGF Trophy 160, Trophy Yellow, ZandF stage 1 & 2 re-mapped, cold air feed, aangepast IAT sensor, low level warning kit, inox koelbuizen, Pipercross panel filter, maar heb hem helaas ingeruild. Hij is nu in het buitenland en als iemand weet welk buitenland en wie de gelukkige bezitter is van "mijn" auto, wil ik het heel graag weten. Voor nu resten de herinneringen: Youtube kanaal 1 en Youtube kanaal 2
    RemcovanKuilenburg
    Clubshop, PR en Forum administrator
    BerichtenCOLON 5552
    GeregistreerdCOLON wo jul 02, 2008 12:13 am
    WoonplaatsCOLON Amersfoort

Dyno 2012 Geannuleerd !!!!!

door RemcovanKuilenburg » vr dec 14, 2012 2:15 pm

Het is toch een mgf.be uitje wat wij binnen onze club willen houden. Leuk als MGCCH mee wil doen maar onder onze vlag. Wij zijn onafhankelijk van welke car club dan ook en willen wij graag zo houden.

Dus resumé. Als er een dyno gaat komen dan organiseren wij deze zelf.
    MG F 1.8 MPI 1996 en winnaar Dyno 2008, 2010 en 2011
    Volvo V60 Volvo Ocean Race 2012
    Audi A3 1.6 TDI Amb. Pro line Buss. S-tronic 2011

Lid van MG Car Club UK.
    amnon
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1056
    CONTACTCOLON

door amnon » vr dec 14, 2012 2:35 pm

Remco, na goed overleg met alle anderen neem ik aan...? Iedereen komt toch met een MG? Er was dit jaar geen MGCC NL vlag te bekennen hoor.
    Nou, dan maar hopen dat het geen repeat van 2012 wordt. :?
    Gaat het er nou om het doel te halen of is dat slechts bijzaak?
    Ik hoop niet dat dit een lang tenen dingetje is :-s
    Het was de MGF Trophy 160, Trophy Yellow, ZandF stage 1 & 2 re-mapped, cold air feed, aangepast IAT sensor, low level warning kit, inox koelbuizen, Pipercross panel filter, maar heb hem helaas ingeruild. Hij is nu in het buitenland en als iemand weet welk buitenland en wie de gelukkige bezitter is van "mijn" auto, wil ik het heel graag weten. Voor nu resten de herinneringen: Youtube kanaal 1 en Youtube kanaal 2
    hubertschilder
    MGF/TF Enthousiast
    MGF/TF Enthousiast
    BerichtenCOLON 109
    GeregistreerdCOLON vr nov 30, 2012 10:05 am
    WoonplaatsCOLON Monnickendam

door hubertschilder » vr dec 14, 2012 4:52 pm

RemcovanKuilenburg schreefColonHet is toch een mgf.be uitje wat wij binnen onze club willen houden. Leuk als MGCCH mee wil doen maar onder onze vlag. Wij zijn onafhankelijk van welke car club dan ook en willen wij graag zo houden.

Dus resumé. Als er een dyno gaat komen dan organiseren wij deze zelf.

Ok, kan ik begrijpen. Ik wilde alleen maar meedenken omdat bij beide clubs er een eventueel te kort aan deelnemers waren. En het leek me daarom een goed idee om te kijken of we samen wel voldoende aantallen konden halen om te gaan. Mocht er te weinig animo zijn bij mgcc, zou het ook anderom kunnen. Het is alleen dat mgcc het meestal in het begin van het jaar wil organiseren, en dat is de eerste optie, en als jullie organiseren, is het misschien een optie om ook bij mgcc te vragen of er deelnemers mee willen om de 15 te halen.

Ik hoor het wel over hoe en wat.
    MGF Trophy 160, nr 17/55, Trophy Black
    Cold airfeed, Custom IAT sensor, ZandF stage1&2, Flowed head, Race camshaft
    Carl
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 3916
    GeregistreerdCOLON vr aug 31, 2007 11:06 am
    WoonplaatsCOLON Deurne (Antwerpen)-België
    CONTACTCOLON

door Carl » vr dec 14, 2012 7:06 pm

zie ook de post over het voorjaarsidee....

Wordt het niet stilaan tijd voor een poll?
    MGF 1999 1.8iVVC LHD pearlescent British Racing Green 75th anniversary multi-spoke wheels, 75th edition, no LE ! mods: white front indicators, cat bypass , 150 BHP, TF steering Rack, Green/black leather interior.
    MGF 1996 1.8iVVC RHD Metallic British Racing Green . VVC velgen, NO mods.
    todo: genoeg voor de volgende jaren .

Save nature ! Drive a GREEN car!
  • Rick
    Clubshop, Gallery en Penningmeester
    Clubshop, Gallery en Penningmeester
    BerichtenCOLON 7030
    GeregistreerdCOLON zo apr 01, 2007 8:23 pm
    WoonplaatsCOLON Sambeek (NL)
    CONTACTCOLON

door Rick » za dec 15, 2012 12:52 pm

Waarschijnlijk gaan we in het voorjaar opnieuw een Dyno organiseren i.p.v. het najaar. Dit jaar waren er jammer genoeg te weinig aanmeldingen voor het eerst in 7 jaar. Het voordeel is wel als we het in het voorjaar doen, de kans op beter weer groter is en de MG's die in de winter de stalling in gaan er dan weer uit zijn. Jaapvan Speedcentre zal denk ik ook wel aanwezig zijn in Houten, dan kunnen we even polsen bij de forummers die aanwezig zijn en wellicht gelijk een datum afspreken.
    MGF British Racing Green 1997
    MG ZT 260 SE Pearl Black 2004 sold
    MG ZR 160 Starlight Silver 2004 sold
    Seat Leon ST FR Dynamic Montsandrood 2014
    Carl
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 3916
    GeregistreerdCOLON vr aug 31, 2007 11:06 am
    WoonplaatsCOLON Deurne (Antwerpen)-België
    CONTACTCOLON

door Carl » za dec 15, 2012 2:41 pm

:applaus: :dancing)) :applaus:
    MGF 1999 1.8iVVC LHD pearlescent British Racing Green 75th anniversary multi-spoke wheels, 75th edition, no LE ! mods: white front indicators, cat bypass , 150 BHP, TF steering Rack, Green/black leather interior.
    MGF 1996 1.8iVVC RHD Metallic British Racing Green . VVC velgen, NO mods.
    todo: genoeg voor de volgende jaren .

Save nature ! Drive a GREEN car!
    RemcovanKuilenburg
    BerichtenCOLON 5552

door RemcovanKuilenburg » za dec 15, 2012 7:21 pm

amnon schreefColonRemco, na goed overleg met alle anderen neem ik aan...?

Het bestuur spreek elkaar gelukkig vaker dan een keer per maand. Sterker nog morgen is er weer een vergadering. Dus daar hoef je niet bang voor te zijn.

Ik denk dat je als new be nog wat moet leren hoe het hier in elkaar steekt. :roll:

Lid van MG Car Club UK.
  • Bruno
    MGF.BE Beheerder
    MGF.BE Beheerder
    BerichtenCOLON 16480
    GeregistreerdCOLON vr jan 30, 2004 8:16 pm
    WoonplaatsCOLON "De Berg" , Belgie
    CONTACTCOLON

door Bruno » za dec 15, 2012 7:27 pm

En eenmaal je Remco echt kent of IRL hebt ontmoet, weet je ook dat je zijn postings net iets anders moet lezen, komt wel goed :wink:

Ik snap zijn standpunt alvast hierin. Het forum dient dit inderdaad te organiseren, daar wij geen korting kunnen geven, zoals de carclub, omdat zij lidgelden werven en wij niet. Bedoeling is dat iedereen zijn deel dient te betalen in het afhuren van de bank.
    M.a.w. MGF.BE organiseert en mensen van de carclub zijn uiteraard welkom om mee te doen, zoals iedereen. T'blijft echter een mgf.be organisatie met de insteek, hoe meer zielen hoe meer vreugde.
    MG's :
    - VOLCANO MGF '180' VVC / - BRGMGTF135
    Non-MG's :
    - Mercedes CLA AMG line shooting break / - Mercedes Vito 113 CDI
    Racecars :

- YELLOW MG ZR 190 / - WHITE MG ZR 190 VHPD Official cupracer / - YELLOW Rover114 Official cupracer EVO "Ex Cor Euser"/ - WHITE Rover 114 Official cupracer
    amnon
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1056
    CONTACTCOLON

door amnon » zo dec 16, 2012 11:55 am

Als ik dit dan zo lees ben ik bang dat Remco mogelijk meer op mijzelf lijkt dan ik kan vermoeden :lol:
    Daar heb ik ook regelmatig "last" van. Iets wat Belgen veel beter onder de knie hebben, wij Hollanders zijn meer flapuits... Komt daarboven op nog mijn zwartgallige, scynische humor :whistle)
    Is iets waar ik in mijn mail ook rekening mee moet houden met mensen die me niet persoonlijk kennen, maar zakelijk neem ik meer reserves wat dat betreft. Jij ook Remco? :)))
    Komt goed, zeker met Bruno erbij.
    Maar zonder mensen voor hun hoofd te stoten, mij maakt het echt niet uit hoe het doel bereik wordt en ik geloof dat je met minimaal 10 geen bijdrage van een club hoeft te doen voor korting.
    Maar nu zitten Hubert en ik wel met een dilemma, want mogelijk lukt het het in NL te organiseren, dan is dat mede dankzij onze twee auto's en dat zijn er dan gelijk weer twee minder voor jullie clubje... zucht.. :?
    Politiek allemaal lastig, enfin Kasper kan er van meepraten en mijn gedachten zijn ook bij hem.
    Maar begrijp ik het goed, is er geen contributie voor MGF.BE? Ik wil geen slapende honden wakker maken, maar er worden toch ook kosten gemaakt?
    Ik hoop gewoon dat het doorgaat en dat één ieder die graag wil ook aan de beurt komt.
    Tukker
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 3057
    GeregistreerdCOLON wo okt 17, 2007 10:29 pm
    WoonplaatsCOLON Nijverdal NL
    CONTACTCOLON

door Tukker » zo dec 16, 2012 2:52 pm

amnon schreefColon
    Bruno schreefColonMaar begrijp ik het goed, is er geen contributie voor MGF.BE? Ik wil geen slapende honden wakker maken, maar er worden toch ook kosten gemaakt?
    Ik hoop gewoon dat het doorgaat en dat één ieder die graag wil ook aan de beurt komt.

Daarom hebben wij ook graag dat je iets bij de sponsoren besteld. :wink:
    goodgoan Tom

[b]Toyota Prius dark gray, Audi TT 2.0 roadster dark gray (mk2)
    RemcovanKuilenburg
    BerichtenCOLON 5552

door RemcovanKuilenburg » zo dec 16, 2012 4:37 pm

Wij waren al bezig om het in dit voorjaar te gaan organiseren. Als de MGCC wil aanhaken kan dit natuurlijk maar wel met onze voorwaarden. Als de MGCC wil bijbetalen zodat hun leden goedkoper kunnen prima. Maar ik heb de ervaring met de MGCC dat ze niet zo scheutig zijn met het in hun ogen losgeslagen splinter groepen. Wij vragen niets aan onze "leden" en doen alles via het geld wat wij van Brown & Gammons en Meguiars krijgen. Heb jij al wat besteld bij B&G of Meguiars via ons forum? Verder is er nog wat club kleding en houden wij een paar tientjes over van de dyno. Dit om de kosten die wij elk jaar maken te dekken. Om een voorbeeld te geven, Houten moeten wij 80 euro betalen om daar te mogen staan.

Gelukkig zijn wij nog steeds onafhankelijk van welke car club dan ook en hebben als ik het zeggen mag het beter voor elkaar. Wij als bestuur zijn gewoon wat liefhebbers bij elkaar die al 10 jaar er voor zorgen dat jullie als "leden" hier gratis info kunnen krijgen en ritjes kunnen rijden. Bij menige car club moet je lidmaatschap betalen wat wij totaal niet willen.

Dus in een notendop. Wacht rustig af wat er uit de vergadering gaat komen en het komt goed. Contact tot samen met MGCC de dyno doen zal vanuit het bestuur gaan gebeuren. (heeft ook te maken met verantwoordelijkheid)

Lid van MG Car Club UK.
    hubertschilder
    MGF/TF Enthousiast
    MGF/TF Enthousiast
    BerichtenCOLON 109
    GeregistreerdCOLON vr nov 30, 2012 10:05 am
    WoonplaatsCOLON Monnickendam

door hubertschilder » zo dec 16, 2012 10:26 pm

Het klopt dat bij mgcch sommige events 'gratis' zijn ivm de contributie, maar jiust met de speedcentre had ik het idee dat het iets extra was. Bij mgcch betaalde we het afgelopen jaar ook 50 Euro voor de dyno en lunch. vandaar dat ik voorstelde om de aantallen te bundelen om de 10+ makkelijk te halen. En wie bij wie aansluit zou in dit geval dan niet uitmaken. Het was ook maar een idee, en wil geen gedoe hier om maken.

Ik zou zeggen, als er een datum bekend is, en mgf.be vind het leuk als wij ook aanhaken met eventueel andere van mgcch dan zal ik dat voorleggen aan de organisatoren van mgcch, en andersom zou ik het juist leuk vinden als leden van mgf.be mee zouden komen, want de voorwaarde lijken het zelfde te zijn. Maar inderdaad misschien is houten een mooi moment om de dingen te bespreken, want dan zijn we allemaal bij elkaar thumbsup
    MGF Trophy 160, nr 17/55, Trophy Black
    Cold airfeed, Custom IAT sensor, ZandF stage1&2, Flowed head, Race camshaft
BUTTON_POST_REPLY 106 berichten