door Bruno » wo jan 01, 2014 10:17 pm
Klopt, hier is rallycroos mee gereden dacht ik, door ene Demoulin, die ook verbonden is met mijn Facebookaccount en nu drift op zolder met een BMW3.
Nr 1 & 2 heb ik dus, nr. 3 wordt ook op Zolder bereden en dit is de nummer 4, echter is deze eerder van het niveau van onze witte. De gele (die op Houten zal staan) heeft nog enkele evoluties doorstaan bij Cor en werd door Cor zelf bereden. Ook Tom coronel en Phil Bastiaans hebben op onze gele 114 gereden BTW.
Voor zij die een leuke racer willen, is dit heel leuk speelgoed. Deze heeft echt heel veel geld gekost om te ontwikkelen. Ik ben vorige week bij Cor Euser op de koffie geweest en heb alle blue prints en bouwplannen van deze wagens gekregen. Er is nog weinig "114" aan. Deze wagens hebben volgens Cor indertijd meer dan 100.000 euro gekost aan ontwikkelings- en bouwkost omdat alles op maat is gemaakt (incl ophanging etc...). Mensen die een racer zoeken....dit is jullie kans, want deze is echt professioneel gemaakt.
MG's :
- VOLCANO MGF '180' VVC / - BRGMGTF135
Non-MG's :
- Mercedes CLA AMG line shooting break / - Mercedes Vito 113 CDI
Racecars :
- YELLOW MG ZR 190 / - WHITE MG ZR 190 VHPD Official cupracer / - YELLOW Rover114 Official cupracer EVO "Ex Cor Euser"/ - WHITE Rover 114 Official cupracer