Ik ga héél hard mijn best doen, maar het zal toch nipt worden om op de middag op Terlaemen te zijn
13u à 13u30 moet zéker lukken.










Luc schreefColonOvi,
zaterdag is er ook mogelijkheid om te komen piepen, je kan ons vinden in dezelfde box, nl nr 9. Alle (speciale) activiteiten zijn echter voorzien voor zondag.
mogen we je dus op zaterdag en NIET op zondag een handje schudden?
Moeten nog een paar kilokes af en zondag zal ik mijn schade wel inhalen op da feestje!





Bruno schreefColonIk denk niet dat er in de box, geen minus 16 jarige mogen, dat mag IMO altijd. De pitlane is een andere zaak.

Gebruikers op dit forum: 7 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.