ErikB schreefColonJammer (voor ons althans) dat we hier niet aanwezig waren.
we hebben jullie toch wel een beetje gemist .....

ErikB schreefColonJammer (voor ons althans) dat we hier niet aanwezig waren.


em-gee-efke schreefColonWat betreft de wegjes en de steenslag... Sommige snelwegen en/of secundaire wegen in België zijn er véél slechter aan toe dan een zandpadje




lucas schreefColon:lol:
de Dyane
In Vlaanderen werd de Dyane in de volksmond een "Geit" genoemd, in tegenstelling tot de benaming "Eend" die voor een 2CV gebruikt werd.... stelt Wiki
een "geit" dekt vele ladingen
Gebruikers op dit forum: 7 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.