Ook hier alleen maar bevestiging van de laatste punten van dit topic.
Mijn buik en gezicht doen nog steeds pijn van het lachen!
Ronald had nog minder geslapen dan ik, maar dat was er totaal niet aan te merken. Super, maar onbegrijpelijk hoe ie dat doet.
Bij mij was het thuiskomen en direct naar bed, ondanks m'n voornemen om hier nog een klein verslagje achter te laten. Nu is blijkbaar alles al wel zo'n beetje gezegd, dus hoeft dat niet meer.
Toch nog een kleine opmerking over de post van de bezoekers van zaterdag:
Jullie hadden bijna dit dagje aan ons ontzegd door de geposte kritiek aan de beurs En dat had heel jammer geweest. Volgende keer beter even nadenken

. Het is niet omdat jouw verwachtingspatroon niet ingevuld wordt dat dat automatisch voor een ander ook geldt.
Voor een lifestylebeurs was er verrassend weinig lifestyle te zien en erg veel auto. Alles was keurig en netjes verzorgd, Alle merken kwamen meer dan genoeg aan beurt en er was een zeer goeie mix van verschillende deelnemers: onderdelenhandelaars, autoverkopers, clubs enz. Voor ieder wat wils.
Uiteraard zal je teleurgesteld zijn als je verwacht dat er op een British lifestyle beurs enkel maar mgf's en onderdelen voor mgf's te koop en te kijk zijn, maar wees eerlijk, hoe realistisch was dit idee? Een tip: ga naar een mgf treffen waar ook met de F gereden word. Deze zomer zijn er weer mogelijkheden zat.
Kortom: Deze beurs was super ! Niet enkel door wat er te zien was, maar wel door alle mensen die je terugziet, gebonden door één gemeenschappelijk punt: hun liefde voor Engelse auto's.
En ja, misschien moet je net iets ouder zijn om te kunnen genieten van mensen opnieuw ontmoeten en achteraf iets te gaan eten. Volgend jaar weer.