BUTTON_POST_REPLY 105 berichten
British Car and Lifestyle 19 - 20 maart 2011 in Rosmalen
  • Arjan
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 2696
    GeregistreerdCOLON di jan 03, 2006 10:51 am
    WoonplaatsCOLON Nijmegen, Nederland.

    Re: British Car and Lifestyle 19 - 20 maart 2011 in Rosmalen

    door Arjan » ma maart 21, 2011 12:21 am

    Thuis! Oké, de toegangsprijs en parkeergeld was aan de hoge kant, maar ik heb prachtige auto's in concoursstaat gezien, gezellig volk en via andere forumleden weer wat wijzer geworden :wink: De score is toch een nieuw embleem voor op de TF klep en wat poetsgarnituur. Van 11:00 uur tot aan sluitingstijd binnen rond geslenterd, dus we hebben het lang vol gehouden. Na afloop bij Fleurie smakelijk gegeten en :lol: :lol: :lol: Het was weer een leuke dag :D Alleen jammer dat ik Erwin en Aline niet gesproken heb, maar volgende keer beter :wink:
    MGTF 135 Trophy Blue 2002 Chrome Pack K&N 57i airfilter
    Foto album
  • Ronald MG TF
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1758
    GeregistreerdCOLON vr maart 09, 2007 3:15 pm
    WoonplaatsCOLON België

    Re: British Car and Lifestyle 19 - 20 maart 2011 in Rosmalen

    door Ronald MG TF » ma maart 21, 2011 1:31 am

    Ook terug thuis... wat de beurs betreft, zeker niet tegen geslagen...leuke auto's gezien, zowel op de parking als binnen.
    Een gezellige bedoening, nog eens andere MGF-be-ers gezien wat altijd leuk is.
    Na de beurs idd gezellig gaan eten, en gelachen dat 't niet meer normaal was... :lol: :lol:
    Erg leuke dag...dit mag inderdaad meer voorvallen... :thumbsup:
  • Avatar gebruiker
    Carl
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 3916
    GeregistreerdCOLON vr aug 31, 2007 11:06 am
    WoonplaatsCOLON Deurne (Antwerpen)-België
    CONTACTCOLON

    Re: British Car and Lifestyle 19 - 20 maart 2011 in Rosmalen

    door Carl » ma maart 21, 2011 9:12 am

    Ook hier alleen maar bevestiging van de laatste punten van dit topic.
    Mijn buik en gezicht doen nog steeds pijn van het lachen!
    Ronald had nog minder geslapen dan ik, maar dat was er totaal niet aan te merken. Super, maar onbegrijpelijk hoe ie dat doet.
    Bij mij was het thuiskomen en direct naar bed, ondanks m'n voornemen om hier nog een klein verslagje achter te laten. Nu is blijkbaar alles al wel zo'n beetje gezegd, dus hoeft dat niet meer.
    Toch nog een kleine opmerking over de post van de bezoekers van zaterdag:
    Jullie hadden bijna dit dagje aan ons ontzegd door de geposte kritiek aan de beurs En dat had heel jammer geweest. Volgende keer beter even nadenken :no: :no: . Het is niet omdat jouw verwachtingspatroon niet ingevuld wordt dat dat automatisch voor een ander ook geldt.

    Voor een lifestylebeurs was er verrassend weinig lifestyle te zien en erg veel auto. Alles was keurig en netjes verzorgd, Alle merken kwamen meer dan genoeg aan beurt en er was een zeer goeie mix van verschillende deelnemers: onderdelenhandelaars, autoverkopers, clubs enz. Voor ieder wat wils.
    Uiteraard zal je teleurgesteld zijn als je verwacht dat er op een British lifestyle beurs enkel maar mgf's en onderdelen voor mgf's te koop en te kijk zijn, maar wees eerlijk, hoe realistisch was dit idee? Een tip: ga naar een mgf treffen waar ook met de F gereden word. Deze zomer zijn er weer mogelijkheden zat.

    Kortom: Deze beurs was super ! Niet enkel door wat er te zien was, maar wel door alle mensen die je terugziet, gebonden door één gemeenschappelijk punt: hun liefde voor Engelse auto's.
    En ja, misschien moet je net iets ouder zijn om te kunnen genieten van mensen opnieuw ontmoeten en achteraf iets te gaan eten. Volgend jaar weer.
    MGF 1999 1.8iVVC LHD pearlescent British Racing Green 75th anniversary multi-spoke wheels, 75th edition, no LE ! mods: white front indicators, cat bypass , 150 BHP, TF steering Rack, Green/black leather interior.
    MGF 1996 1.8iVVC RHD Metallic British Racing Green . VVC velgen, NO mods.
    todo: genoeg voor de volgende jaren .

    Save nature ! Drive a GREEN car!
  • Avatar gebruiker
    ttdesign6
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 6794
    GeregistreerdCOLON zo nov 01, 2009 5:37 pm
    WoonplaatsCOLON Oirsbeek

    Re: British Car and Lifestyle 19 - 20 maart 2011 in Rosmalen

    door ttdesign6 » ma maart 21, 2011 11:35 am

    Nu heb ik niemand afgeraden om de beurs te bezoeken he :wink: En mijn verwachting was al zeker niet dat ik hier alleen MG zou treffen....zou een beetje vreemd zijn. Maar als ik dit vergelijk met het Mecc, is dat toch net een tik beter.

    Anyway, mooi dat iedereen zich geamuseerd heeft en soms valt het voor sommigen juist wat tegen, maar voor anderen weer niet.
    Mijn garage telt 1050 plaatsen...

    MG TF 135

    Flying Dutchman
  • Avatar gebruiker
    ovi
    MGF/TF Junkie
    MGF/TF Junkie
    BerichtenCOLON 935
    GeregistreerdCOLON ma jan 10, 2011 12:00 pm
    WoonplaatsCOLON Vlaams Brabant (Keerbergen)

    Re: British Car and Lifestyle 19 - 20 maart 2011 in Rosmalen

    door ovi » ma maart 21, 2011 11:55 am

    En terwijl jullie allemaal naar de beurs waren heb ik het vrouwke van Bruno even een bezoekje gebracht! :lol:

    Had wat zitten werken aan de Tiger en een testritje gaan maken. :D Was vergeten dat jullie naar de beurs waren. :wink:
  • Avatar gebruiker
    ErikB
    IT en Gallery / Forum administrator
    IT en Gallery / Forum administrator
    BerichtenCOLON 10759
    GeregistreerdCOLON do maart 25, 2004 2:10 am
    WoonplaatsCOLON Waasmunster, B
    CONTACTCOLON

    Re: British Car and Lifestyle 19 - 20 maart 2011 in Rosmalen

    door ErikB » ma maart 21, 2011 12:52 pm

    3de keer dit jaar en deze beurs blijft me charmeren. Voor de F/TF is er evenveel te vinden als in Houten, alleen de randanimatie is beter :wink:

    De vergelijking met een "echte" oldtimerbeurs is voor beiden niet echt fair, aangezien het hier meer is dan enkel oldtimers, maar je niets tegenkomt van Duitse, Franse, ... zooi.

    Erwin, Aline en de kleine meid zien voorbijstappen, maar we waren in gesprek en zij zagen ons niet.
    Bruno en z'n clan op 4 meter van ons rechtsomkeer zien maken.
    Wel een leuke babel met Rick, Arjan, Kasper, Marion en met verrassend veel volk van Antwerpen. 't Was leuk, voor mij mag er gerust nog eentje in 't najaar zijn.
    MGF: Sportieve 1.8 MPi met wat extra (1998); Klassieke 1.8 VVC (bijna) full option (1997) officiële MGF Cup car
    More MG: Praktische MG ZT-T CDTi (2002), Oldtimer MG1100 met nood aan restauratie (1968), MG ZR160 Track toy under construction
    Daily: Jaguar F-Pace (2019), Opel Zafira 1.8 Elegance (2003)
  • Avatar gebruiker
    BlackFox
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 2357
    GeregistreerdCOLON zo okt 04, 2009 12:18 pm
    WoonplaatsCOLON Maasmechelen, België

    Re: British Car and Lifestyle 19 - 20 maart 2011 in Rosmalen

    door BlackFox » ma maart 21, 2011 2:33 pm

    Tof dat jullie het toch leuk gevonden hebben, mijn excuses mocht ik jullie dan onterecht hebben afgeschrikt.

    En ik had zeker geen MG-only beurs verwacht, integendeel! Maar dat heeft me nu eigenlijk nog verbaasd, er waren best veel MG's (jong en oud) te zien.
    Wellicht ben ik idd nog te jong voor dit soort beurzen :mrgreen:
    Al moet ik zeggen dat Dreamcars Mechelen meer mijn ding was vroeger, maar dat is tegenwoordig ook maar flauwe boel.

    Hebben jullie nu o.a. Bruno's F gespot? ;)
    1999 MGF 75th LE
    2001 Honda S2000
  • Avatar gebruiker
    em-gee-efke
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1277
    GeregistreerdCOLON di feb 06, 2007 11:46 pm
    WoonplaatsCOLON Bergen-op-Zoom

    Re: British Car and Lifestyle 19 - 20 maart 2011 in Rosmalen

    door em-gee-efke » ma maart 21, 2011 2:39 pm

    @ Arjan: ja, jammer dat we mekaar niet gesproken hebben. Het is ondertussen alweer even geleden, maar volgende keer beter zullen we maar denken :-)

    @ Erik: Nee, we hebben jullie niet gezien :-(


    Kortom: het was weer een leuk uitje en zoals onze kleine meid zegt/doet: bbbrrrmmmmmm! :lol:
    MGF Co-pilote
  • Avatar gebruiker
    ttdesign6
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 6794
    GeregistreerdCOLON zo nov 01, 2009 5:37 pm
    WoonplaatsCOLON Oirsbeek

    Re: British Car and Lifestyle 19 - 20 maart 2011 in Rosmalen

    door ttdesign6 » ma maart 21, 2011 5:07 pm

    Aangezien Bruno dacht ik met de Duitser daar was, was er geen Vulcano te zien :P
    Mijn garage telt 1050 plaatsen...

    MG TF 135

    Flying Dutchman
  • Avatar gebruiker
    BlackFox
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 2357
    GeregistreerdCOLON zo okt 04, 2009 12:18 pm
    WoonplaatsCOLON Maasmechelen, België

    Re: British Car and Lifestyle 19 - 20 maart 2011 in Rosmalen

    door BlackFox » ma maart 21, 2011 5:11 pm

    Je hebt hem zaterdag op de beurs zelf ook gezien Tom, denk maar eens even na :mrgreen:
    1999 MGF 75th LE
    2001 Honda S2000
  • Bruno
    MGF.BE Beheerder
    MGF.BE Beheerder
    BerichtenCOLON 16480
    GeregistreerdCOLON vr jan 30, 2004 8:16 pm
    WoonplaatsCOLON "De Berg" , Belgie
    CONTACTCOLON

    Re: British Car and Lifestyle 19 - 20 maart 2011 in Rosmalen

    door Bruno » ma maart 21, 2011 10:38 pm

    T'heeft allemaal met interesse en misschien leeftijd te maken. Bv : Een race SD1 spreekt misschien meer tot mijn verbeelding, dan tot iemands verbeelding, die deze wagen nooit nieuw in het straatbeeld heeft geweten en niet zo hard zelf bezig is met de bouw van een racewagen dan bv. wij, om maar één voorbeeld te geven.
    Voor mij was het dus echt een s u p e r beurs. Verschrikkelijk knap rollend materieel gezien, knappe regalia en hebbe-dingetjes, en gelukkig maar, want mijn doel, waarom ik naar de beurs ging, vooral na het lezen van de eerste commentaren, was gewoon mijn spullen leveren, ophalen en alweer weg, om desnoods een hap te gaan eten. Niks van wat gepland was, is doorgegaan. B&G was mijn spullen vergeten :? , mijn windschermen liggen nog in mijn koffer wegens waarschijnlijk een misverstand :roll: , en Remco kocht zelf op de beurs zijn cam locking tool :lol: . Zodoende, was ik dus superblij te zien, hoe knap de beurs was, en hoe gezellig de afterparty was. Hard gelachen inderdaad, ook in de wagen nog, veel mensen gezien, en vele mensen ook stomweg, niet gezien (Erik bv.).
    Kortom, een superdag beleefd !! Nog van dat !

    p.s. mijn auto gezien, op de stand van MGCC Holland ?
    MG's :
    - VOLCANO MGF '180' VVC / - BRGMGTF135
    Non-MG's :
    - Mercedes CLA AMG line shooting break / - Mercedes Vito 113 CDI
    Racecars :

    - YELLOW MG ZR 190 / - WHITE MG ZR 190 VHPD Official cupracer / - YELLOW Rover114 Official cupracer EVO "Ex Cor Euser"/ - WHITE Rover 114 Official cupracer
  • Avatar gebruiker
    BlackFox
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 2357
    GeregistreerdCOLON zo okt 04, 2009 12:18 pm
    WoonplaatsCOLON Maasmechelen, België

    Re: British Car and Lifestyle 19 - 20 maart 2011 in Rosmalen

    door BlackFox » ma maart 21, 2011 10:47 pm

    Inderdaad, foto van de Kempenrit ;)
    1999 MGF 75th LE
    2001 Honda S2000
  • Rick
    Clubshop, Gallery en Penningmeester
    Clubshop, Gallery en Penningmeester
    BerichtenCOLON 7030
    GeregistreerdCOLON zo apr 01, 2007 8:23 pm
    WoonplaatsCOLON Sambeek (NL)
    CONTACTCOLON

    Re: British Car and Lifestyle 19 - 20 maart 2011 in Rosmalen

    door Rick » ma maart 21, 2011 11:52 pm

    Die van Erik was niet te spotten, maar wel die van Remieme en Tukker.
    MGF British Racing Green 1997
    MG ZT 260 SE Pearl Black 2004 sold
    MG ZR 160 Starlight Silver 2004 sold
    Seat Leon ST FR Dynamic Montsandrood 2014
  • Avatar gebruiker
    RemcovanKuilenburg
    Clubshop, PR en Forum administrator
    Clubshop, PR en Forum administrator
    BerichtenCOLON 5552
    GeregistreerdCOLON wo jul 02, 2008 12:13 am
    WoonplaatsCOLON Amersfoort

    Re: British Car and Lifestyle 19 - 20 maart 2011 in Rosmalen

    door RemcovanKuilenburg » di maart 22, 2011 11:38 pm

    ttdesign6 schreefColonZoals Remco zegt klopt het.

    Mijn verwachting was meer dat we veelal naar een onderdelen beurs zouden gaan.


    Een beurs met de naam British Car and Lifestyle zet je aan het denken toch. Weinig Lifestyle gezien trouwens, wel jammer. :wink: veel onderdelen zonder parts in de naam te zien :lol:

    @ Bruno. Enorm gelachen en ja ik heb mijn tool maar nog totaal geen tijd gehad om het te gebruiken. Morgen hoop ik
    MG F 1.8 MPI 1996 en winnaar Dyno 2008, 2010 en 2011
    Volvo V60 Volvo Ocean Race 2012
    Audi A3 1.6 TDI Amb. Pro line Buss. S-tronic 2011

    Lid van MG Car Club UK.
  • Avatar gebruiker
    ttdesign6
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 6794
    GeregistreerdCOLON zo nov 01, 2009 5:37 pm
    WoonplaatsCOLON Oirsbeek

    Re: British Car and Lifestyle 19 - 20 maart 2011 in Rosmalen

    door ttdesign6 » wo maart 23, 2011 10:21 am

    Succes ermee!
    Mijn garage telt 1050 plaatsen...

    MG TF 135

    Flying Dutchman
BUTTON_POST_REPLY 105 berichten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 4 en 0 gasten