



RemcovanKuilenburg schreefColonAls het uitkomt dan kom ik ook even kijken en neem mijn sleutel kleding mee![]()

Bruce schreefColonRemcovanKuilenburg schreefColonAls het uitkomt dan kom ik ook even kijken en neem mijn sleutel kleding mee![]()
Gezellig, ik heb nog een Cat die eronderuit moet, en Bruno heeft mijn splitter nog liggen en het word mooi weer dus we kunnen lekker buiten rommelen... en inderdaad een beetje helpen bij de Autos' die hij binnen krijgt.





Bruno schreefColonVandaag, de stoel echt nu vastgezet. Een trekoog vooraan gemonteerd, en nog wat kleinigheidjes hier en daar. Ook al even proefgereden (t'was toch donker). De bevindingen zijn : Remmen nog eens ontluchten en als het even kan laten uitlijnen.
Motorisch is het alvast een raket !![]()
Bedankt Jos en Erik, voor de gezelligheid en hulp.


Gebruikers op dit forum: 1 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.