BUTTON_POST_REPLY 147 berichten
mgf vvc probleem
  • nasredinho
    MGF/TF Enthousiast
    MGF/TF Enthousiast
    BerichtenCOLON 236
    GeregistreerdCOLON di apr 27, 2010 8:02 pm
    WoonplaatsCOLON waregem

    door nasredinho » vr apr 30, 2010 6:36 pm

    Bruce schreefColon
    nasredinho schreefColon
    wrm die vraag?


    Hij heeft zijn kop laten bewerken door DVA, de goeroe op het gebied van de K-serie...

    Naar ik heb begrepen liep hij nog niet lekker maar het blok heeft potentie om echt heel snel te zijn, als je dat voor een leuk prijsje kan overnemen ben je echt een stoere vent..



    probleem is de keuring... ( technische controle )

    + dat die blok wel past in de MG F zonder al te veel complicaties.
  • Sander
    Technical Specialist
    Technical Specialist
    BerichtenCOLON 7902
    GeregistreerdCOLON wo maart 24, 2004 11:08 pm
    WoonplaatsCOLON Essen (BE)

    door Sander » vr apr 30, 2010 6:50 pm

    Voor zover ik weet verkoop Steven zijn blok niet omdat hij het in een Rover 214 gaat bouwen. Ook kan je je afvragen of een dergelijk getuned blok de beste keus is in dit geval omdat het nog in orde gemaakt moet worden en omdat er toevoegingen op zitten, zoals offsetdowels, waar een normale monteur niks mee kan.
    Building >200BHP K-series
  • nasredinho
    MGF/TF Enthousiast
    MGF/TF Enthousiast
    BerichtenCOLON 236
    GeregistreerdCOLON di apr 27, 2010 8:02 pm
    WoonplaatsCOLON waregem

    door nasredinho » vr apr 30, 2010 6:55 pm

    Sander schreefColonVoor zover ik weet verkoop Steven zijn blok niet omdat hij het in een Rover 214 gaat bouwen. Ook kan je je afvragen of een dergelijk getuned blok de beste keus is in dit geval omdat het nog in orde gemaakt moet worden en omdat er toevoegingen op zitten, zoals offsetdowels, waar een normale monteur niks mee kan.



    wat moet er wel nog in orde gemaakt worden?
  • nasredinho
    MGF/TF Enthousiast
    MGF/TF Enthousiast
    BerichtenCOLON 236
    GeregistreerdCOLON di apr 27, 2010 8:02 pm
    WoonplaatsCOLON waregem

    door nasredinho » vr apr 30, 2010 11:37 pm

    iemand ervaring met die garagist?


    http://www.autobedrijfvannoort.nl/contact.html
  • Sander
    Technical Specialist
    Technical Specialist
    BerichtenCOLON 7902
    GeregistreerdCOLON wo maart 24, 2004 11:08 pm
    WoonplaatsCOLON Essen (BE)

    door Sander » vr apr 30, 2010 11:42 pm

    Niet zelf maar kan worden beschouwd als DE specialist van NL.
    Building >200BHP K-series
  • nasredinho
    MGF/TF Enthousiast
    MGF/TF Enthousiast
    BerichtenCOLON 236
    GeregistreerdCOLON di apr 27, 2010 8:02 pm
    WoonplaatsCOLON waregem

    door nasredinho » vr apr 30, 2010 11:44 pm

    moest de wagen niet vermaakt worden daar in Lier, dan stuur ik die naar hem ( is een uur rijden )

    ik ben het beu, kan er gewoon niet van slapen, wil gewoon een gemaakte wagen.
    is hij kostelijk?

    ik heb hier wat zitten doorlezen, het kan echt iets banaals zijn...
    sensor die defect is ofzo

    ja amai
  • Bruce
    Erelid
    Erelid
    BerichtenCOLON 7787
    GeregistreerdCOLON vr jul 29, 2005 11:39 am
    WoonplaatsCOLON Zevenhuizen (NL)

    door Bruce » za mei 01, 2010 6:14 am

    Maar zou je niet gewoon terug gaan naar de garage die zegt dat het alleen een luchtbel was? Zijn diagnose lijkt verkeerd maar ik neem aan dat je wel hebt betaald voor het onder druk zetten enz? nou dan moet hij toch verder met het probleem, onder het kopje service\garantie.

    Ik zou persoonlijk niet van de ene naar de andere garage overstappen, als je dan strax weer problemen hebt wil geen van twee je garantie geven..
    Witte pinkers,stoelverwarming,K&N 57i,52 mm TTB,glazen windscherm,,LLW kitje,mk2 middensteun,de-cat pijp,Phoenix exhaust,TF-LE-80th An. velgen,TF radiator,Trophy splitter,lowering pins,HID koplampen,Momo pook,zwarte raamomlijsting,Alu. teller ringen,zwarte trophy inserts,trophy uitlaat spruitstuk,mk2 downpipe,AP's,304 schijven, Piper Cams,Trophy spoiler,Viper stripes,Magnacor leads, KH-splitter,DVA head, Emerald ECU and mapping
  • nasredinho
    MGF/TF Enthousiast
    MGF/TF Enthousiast
    BerichtenCOLON 236
    GeregistreerdCOLON di apr 27, 2010 8:02 pm
    WoonplaatsCOLON waregem

    door nasredinho » za mei 01, 2010 9:13 am

    Bruce schreefColonMaar zou je niet gewoon terug gaan naar de garage die zegt dat het alleen een luchtbel was? Zijn diagnose lijkt verkeerd maar ik neem aan dat je wel hebt betaald voor het onder druk zetten enz? nou dan moet hij toch verder met het probleem, onder het kopje service\garantie.

    Ik zou persoonlijk niet van de ene naar de andere garage overstappen, als je dan strax weer problemen hebt wil geen van twee je garantie geven..


    ja de wagen is nog nij hem hoor.
    Vanavond weet ik meer. Alvas bedankt voor jullie hulp en raad!
  • nasredinho
    MGF/TF Enthousiast
    MGF/TF Enthousiast
    BerichtenCOLON 236
    GeregistreerdCOLON di apr 27, 2010 8:02 pm
    WoonplaatsCOLON waregem

    door nasredinho » za mei 01, 2010 11:12 am

    telefoon gehad met Luc Anthonis...

    hij heeft er een proefrit mee gedaan... en guess what? WEERAL ZELFDE PROBLEEM


    nu is mijn vraag, kent er hier iemand die een TF 160 moteur in mijn MG F zou willen steken voor goed prijs?
    en is dat wel mogelijk? zoja, welke problemen kan je ondervinden??


    hier mijn nummer: 0476 35 29 39

    alle hulp welkom!!!


    MvG
  • Bruno
    MGF.BE Beheerder
    MGF.BE Beheerder
    BerichtenCOLON 16480
    GeregistreerdCOLON vr jan 30, 2004 8:16 pm
    WoonplaatsCOLON "De Berg" , Belgie
    CONTACTCOLON

    door Bruno » za mei 01, 2010 11:56 am

    wat bedoel je met "weeral zelfde probleem" ?
    Heeft het probleem zich voorgedaan bij de garage ? Dan kunnen ze het toch gewoon oplossen (anders eigenlijk toch ook, lijkt me). Is het blok toch scrap, kan Anthonis het 160 blok toch plaatsen (blok is tenslotte nu al bij Anthonis ?)
    Steven zal zeker willen helpen, zodat de kosten zich wat meer beperken.
    MG's :
    - VOLCANO MGF '180' VVC / - BRGMGTF135
    Non-MG's :
    - Mercedes CLA AMG line shooting break / - Mercedes Vito 113 CDI
    Racecars :

    - YELLOW MG ZR 190 / - WHITE MG ZR 190 VHPD Official cupracer / - YELLOW Rover114 Official cupracer EVO "Ex Cor Euser"/ - WHITE Rover 114 Official cupracer
  • nasredinho
    MGF/TF Enthousiast
    MGF/TF Enthousiast
    BerichtenCOLON 236
    GeregistreerdCOLON di apr 27, 2010 8:02 pm
    WoonplaatsCOLON waregem

    door nasredinho » za mei 01, 2010 11:59 am

    Bruno schreefColonwat bedoel je met "weeral zelfde probleem" ?
    Heeft het probleem zich voorgedaan bij de garage ? Dan kunnen ze het toch gewoon oplossen (anders eigenlijk toch ook, lijkt me). Is het blok toch scrap, kan Anthonis het 160 blok toch plaatsen (blok is tenslotte nu al bij Anthonis ?)
    Steven zal zeker willen helpen, zodat de kosten zich wat meer beperken.


    ze kunnen het niet oplossen, anthonis zegt dat hij het niet verstaat!
    en ik heb geen zin om die der te veel aan te laten prutsen ondertussen dat de rekening naar boven schiet!

    ja Steven doet zijn best, ik zal misschien zijn moteur kopen, maar probleem is...
    past hij erin? gaan er moeilijkheden ontstaan?

    ik kan er gewoon niet van slapen, wat een slechte ervaring met MG dat ik heb :(
  • Bruno
    MGF.BE Beheerder
    MGF.BE Beheerder
    BerichtenCOLON 16480
    GeregistreerdCOLON vr jan 30, 2004 8:16 pm
    WoonplaatsCOLON "De Berg" , Belgie
    CONTACTCOLON

    door Bruno » za mei 01, 2010 12:22 pm

    Maar waarom breng je de wagen dan niet gewoon terug naar de verkoper en koop je een andere... Ik snap het probleem echt niet. Langs de andere kant kan Ik trouwens niet geloven dat Anthonis het probleem niet zou kunnen oplossen btw.
    :?
    MG's :
    - VOLCANO MGF '180' VVC / - BRGMGTF135
    Non-MG's :
    - Mercedes CLA AMG line shooting break / - Mercedes Vito 113 CDI
    Racecars :

    - YELLOW MG ZR 190 / - WHITE MG ZR 190 VHPD Official cupracer / - YELLOW Rover114 Official cupracer EVO "Ex Cor Euser"/ - WHITE Rover 114 Official cupracer
  • Avatar gebruiker
    Carl
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 3916
    GeregistreerdCOLON vr aug 31, 2007 11:06 am
    WoonplaatsCOLON Deurne (Antwerpen)-België
    CONTACTCOLON

    door Carl » za mei 01, 2010 12:32 pm

    Zie mijn topic over de problemen die ik had met kokende vloeistof.
    Remedie : radiator vervangen en ventilator(s) controleren.
    LAST BUT NOT LEAST : ALLE jiggle valves reinigen en ontluchten. (2)
    MGF 1999 1.8iVVC LHD pearlescent British Racing Green 75th anniversary multi-spoke wheels, 75th edition, no LE ! mods: white front indicators, cat bypass , 150 BHP, TF steering Rack, Green/black leather interior.
    MGF 1996 1.8iVVC RHD Metallic British Racing Green . VVC velgen, NO mods.
    todo: genoeg voor de volgende jaren .

    Save nature ! Drive a GREEN car!
  • nasredinho
    MGF/TF Enthousiast
    MGF/TF Enthousiast
    BerichtenCOLON 236
    GeregistreerdCOLON di apr 27, 2010 8:02 pm
    WoonplaatsCOLON waregem

    door nasredinho » za mei 01, 2010 12:39 pm

    Bruno schreefColonMaar waarom breng je de wagen dan niet gewoon terug naar de verkoper en koop je een andere... Ik snap het probleem echt niet. Langs de andere kant kan Ik trouwens niet geloven dat Anthonis het probleem niet zou kunnen oplossen btw.
    :?



    ik had die gekocht, probleem mee gehad, terug gegeven aan de verkoper en mijn geld terug.

    ondertussen werd de wagen naar anthonis gebracht.
    anthonis belde me op, en zei dat er een luchtbel in zat, dus heb ik de wagen terug aangekocht voor een stuk minder.
    ik rij er dan terug weg mee vanuit anthonis zijn garage, 50 km baf, weer zelfde probleem.

    gisteren heeft anthonis het expansievatdop vervangen, vandaag heeft hij ermee gereden, en terug hetzelfde.

    wagen terug brengen naar de verkoper gaat niet meer.
  • nasredinho
    MGF/TF Enthousiast
    MGF/TF Enthousiast
    BerichtenCOLON 236
    GeregistreerdCOLON di apr 27, 2010 8:02 pm
    WoonplaatsCOLON waregem

    door nasredinho » za mei 01, 2010 1:09 pm

    daarnet iemand opgebeld, hij heeft een MG F vvc moteur trophy van 160pk

    zijn daar complicaties in voor die in mijn wagen te steken?

    gr
BUTTON_POST_REPLY 147 berichten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 10 en 0 gasten