door Bruce » ma apr 12, 2010 8:20 am
Wat een geweldig gave dag, echt niet normaal.
Ik ben gisteren morgen om 8 uur vertrokken richting meppel, tussen Zwolle en meppel ben ik even gestopt om de kap open te gooien en toen doorgereden naar het centrum van meppel.
Daar trof ik Michael (VideoMike) aan die al druk bezig was met het plaatsen van dranghekken. Daar heb ik even mee geholpen samen het een vriend van Michael; JacobJan.
Om iets over 10 uur hadden we de technische meeting, ik had Jacob Jan gevraagd of hij met mij mee wilde meerijden omdat hij het gebied daar natuurlijk goed kent. Ik ben toen samen met 20 motor rijdens onder politie begeleiding de rit van 14,2 km gaan verkennen erb leuk en dat ging op sommige stukjes wel 100 km\h waar je eigenlijk maar 50 mag, dat was echt super stoer.
Michael heeft dus een tijd rit georganiseerd waarbij 15 teams mee deden die twee maal zouden starten en waar wij met 8 MGF's achteraan mochten rijden. Een erg leuk idee, zo rond 12:30 arriveerde de andere 7 MGF's en zijn we even een hapje gaan eten.
Na het eten hebben we onze auto's even laten opwarmen en leerde we dat er geen wielrenners meer op de baan zouden zijn als wij zounden starten.
AAAAAAAAAAAAAaaaaaaaa en toen mochten wij, met hoge snelheid gingen we door het centrum van Meppel en na een paar bochten de stad uit bij het bord 50km\h ging het gas er echt op, in een vloeiende beweging door de versnellingen en toen reed ik alweer 160 met een rotonde vlak voor me die we verkeerd om moesten nemen. en daarna ging het nog harder. Je hoefde echt nergens rekening mee te houden alles was afgezet en overal stond politie.
Dit was zo gaaf en we hebben zo waanzinnig hard gereden, JacobJan zat bij mij in de F en ik zag toch wat sporen van zijn nagels in mijn deshboard.
Een rit van 14,2 km die deels door het oude centrum van Meppel ging waar de wielrenners ongeveer 20 minuten over deden (en die gasten gaan hard hoor en hoeven niet te remmen bij de bochten) die deden wij in net iets over de 4 minuten.
De tweede rit had ik mij voorgenomen iets rustiger aan te doen, maar de weg was droog en leeg en we hebben weer gereden als een stelletje Mongols. Dit was nog stoerder dan op Zandvoort rijden.
Ik hoef er geen seconde over na te denken, ik doe volgend jaar zeker weer mee.
Witte pinkers,stoelverwarming,K&N 57i,52 mm TTB,glazen windscherm,,LLW kitje,mk2 middensteun,de-cat pijp,Phoenix exhaust,TF-LE-80th An. velgen,TF radiator,Trophy splitter,lowering pins,HID koplampen,Momo pook,zwarte raamomlijsting,Alu. teller ringen,zwarte trophy inserts,trophy uitlaat spruitstuk,mk2 downpipe,AP's,304 schijven, Piper Cams,Trophy spoiler,Viper stripes,Magnacor leads, KH-splitter,DVA head, Emerald ECU and mapping