









Bruno schreefColonIk ben al geweest. Alles is in het hotel in gereedheid gebracht, en het hotel het nu Hotel MG !
Er zijn trouwens een paar schitterende wijzigingen, die door velen zullen gesmaakt worden !


mrcarribean schreefColonBruno schreefColonIk ben al geweest. Alles is in het hotel in gereedheid gebracht, en het hotel het nu Hotel MG !
Er zijn trouwens een paar schitterende wijzigingen, die door velen zullen gesmaakt worden !
mmmm can't wait to see this![]()
nog een paar uurtjes en start iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii![]()
ik ga ook via zemst komen.
tot morgen
mrcarribean
![]()
![]()


Gebruikers op dit forum: 4 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.