





Sander schreefColonmasterpiece schreefColonIk heb hier geen woorden voor, Of wel? Ja dieptreurig die vent die de f van Gerry gekocht heeft is helemaal geen auto waardig! of je hem nou mooi vond of niet doet er niet toe. Tis gewoon minachtend naar Gerry toe wat voor tijd en kunnen hij in de auto heeft gestoken. en als je een Honda motortje wil hebben koop dan een Honda die in elkaar zit om het hart eruit te halen. BAH sorry guys maar zoiets vindt ik misselijk.
IMHO heel appart dat je je zo opwind over wat een ander met zijn auto doet. Overigens zit de honda motor momenteel op een fatsoenlijke manier in een fatsoelijke TF.

Carl schreefColonMisschien een goede vraag voor TT design om eens een impressie te maken?
Om eerlijk te zijn heb ik een beetje schrik dat het geheel er wat over zou zijn, wat cheap. maar het is echt tempting om het te proberen. Een speciaal thema en een naam voor de LHD staat eigenlijk stiekem wel een beetje op het programma, de ideeën zijn er nog niet.
Ik heb nu de RHD om zo origineel mogelijk te houden, dus kan de LHD misschien wel eens wat mods krijgen. Nu om Golden Wheels te gaan gebruiken als naam is misschien wat té, hoewel het nu of nooit is...






masterpiece schreefColonAls er iemand is hier die met zo een s2000 motorblokje wil spelen? Hier staan er 2 te koop : http://allegro.pl/show_item.php?item=912846350 http://otomoto.eu/honda-s-2000-s2000-ma ... 83340.html

Bruce schreefColon, misschien wel leuk voor volgend weekend,

Gebruikers op dit forum: 1 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.