BUTTON_TOPIC_LOCKED 105 berichten
Goldenwheels
  • Bruce
    Erelid
    Erelid
    BerichtenCOLON 7787
    GeregistreerdCOLON vr jul 29, 2005 11:39 am
    WoonplaatsCOLON Zevenhuizen (NL)

door Bruce » do feb 11, 2010 11:08 am

Ik vind het toch echt wel een beetje jammer dat Goldenwheels helemaal uit elkaar is gehaald. Maar ik vind het nog vervelender voor Gary, iemand enig idee of hij al een nieuw project is begonnen? Ik heb ergens gehoord dat hij ziek was, en sindsdien niets meer gehoord.
    Witte pinkers,stoelverwarming,K&N 57i,52 mm TTB,glazen windscherm,,LLW kitje,mk2 middensteun,de-cat pijp,Phoenix exhaust,TF-LE-80th An. velgen,TF radiator,Trophy splitter,lowering pins,HID koplampen,Momo pook,zwarte raamomlijsting,Alu. teller ringen,zwarte trophy inserts,trophy uitlaat spruitstuk,mk2 downpipe,AP's,304 schijven, Piper Cams,Trophy spoiler,Viper stripes,Magnacor leads, KH-splitter,DVA head, Emerald ECU and mapping
    Carl
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 3916
    GeregistreerdCOLON vr aug 31, 2007 11:06 am
    WoonplaatsCOLON Deurne (Antwerpen)-België
    CONTACTCOLON

door Carl » do feb 11, 2010 11:10 am

Oh Shit, het is inderdaad Golden Wheels die doodgedaan is.... :shock: :shock:

In een ander topic had ik het over gouden racing stripes en gouden wielen, met deze eigenlijk een beetje in gedachte......

Misschien toch iets doen en een GW II maken, maar dan wel meer met originele onderdelen?
    MGF 1999 1.8iVVC LHD pearlescent British Racing Green 75th anniversary multi-spoke wheels, 75th edition, no LE ! mods: white front indicators, cat bypass , 150 BHP, TF steering Rack, Green/black leather interior.
    MGF 1996 1.8iVVC RHD Metallic British Racing Green . VVC velgen, NO mods.
    todo: genoeg voor de volgende jaren .

Save nature ! Drive a GREEN car!
  • Bruce
    Erelid
    Erelid
    BerichtenCOLON 7787

door Bruce » do feb 11, 2010 11:26 am

ik vind de combi van goud en groen erg fraai, misschien wel leuk voor volgend weekend, gouden strepen plakken, als het niets is, haal je het er met behulp van een haardroger zo weer af..

Gouden velgen opder de Impresa vond ik ook altijd wel erg mooi
    Witte pinkers,stoelverwarming,K&N 57i,52 mm TTB,glazen windscherm,,LLW kitje,mk2 middensteun,de-cat pijp,Phoenix exhaust,TF-LE-80th An. velgen,TF radiator,Trophy splitter,lowering pins,HID koplampen,Momo pook,zwarte raamomlijsting,Alu. teller ringen,zwarte trophy inserts,trophy uitlaat spruitstuk,mk2 downpipe,AP's,304 schijven, Piper Cams,Trophy spoiler,Viper stripes,Magnacor leads, KH-splitter,DVA head, Emerald ECU and mapping
  • Bruce
    Erelid
    Erelid
    BerichtenCOLON 7787

door Bruce » do feb 11, 2010 11:34 am

Carl
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 3916
    CONTACTCOLON

door Carl » do feb 11, 2010 11:45 am

Misschien een goede vraag voor TT design om eens een impressie te maken?
    Om eerlijk te zijn heb ik een beetje schrik dat het geheel er wat over zou zijn, wat cheap. maar het is echt tempting om het te proberen. Een speciaal thema en een naam voor de LHD staat eigenlijk stiekem wel een beetje op het programma, de ideeën zijn er nog niet.
    Ik heb nu de RHD om zo origineel mogelijk te houden, dus kan de LHD misschien wel eens wat mods krijgen. Nu om Golden Wheels te gaan gebruiken als naam is misschien wat té, hoewel het nu of nooit is...
    MGF 1999 1.8iVVC LHD pearlescent British Racing Green 75th anniversary multi-spoke wheels, 75th edition, no LE ! mods: white front indicators, cat bypass , 150 BHP, TF steering Rack, Green/black leather interior.

ErikB
    IT en Gallery / Forum administrator
    IT en Gallery / Forum administrator
    BerichtenCOLON 10759
    GeregistreerdCOLON do maart 25, 2004 2:10 am
    WoonplaatsCOLON Waasmunster, B
    CONTACTCOLON

door ErikB » do feb 11, 2010 11:50 am

Sander schreefColon
    masterpiece schreefColonIk heb hier geen woorden voor, Of wel? Ja dieptreurig die vent die de f van Gerry gekocht heeft is helemaal geen auto waardig! of je hem nou mooi vond of niet doet er niet toe. Tis gewoon minachtend naar Gerry toe wat voor tijd en kunnen hij in de auto heeft gestoken. en als je een Honda motortje wil hebben koop dan een Honda die in elkaar zit om het hart eruit te halen. BAH sorry guys maar zoiets vindt ik misselijk.

IMHO heel appart dat je je zo opwind over wat een ander met zijn auto doet. Overigens zit de honda motor momenteel op een fatsoenlijke manier in een fatsoelijke TF.

Dat is ook nog af te wachten hoe fatsoenlijk dat allemaal is ....

Hij staat in ieder geval weer te koop, die TF met Type-R engine.
  • Bruce
    Erelid
    Erelid
    BerichtenCOLON 7787

door Bruce » do feb 11, 2010 11:56 am

Carl schreefColonMisschien een goede vraag voor TT design om eens een impressie te maken?
    Om eerlijk te zijn heb ik een beetje schrik dat het geheel er wat over zou zijn, wat cheap. maar het is echt tempting om het te proberen. Een speciaal thema en een naam voor de LHD staat eigenlijk stiekem wel een beetje op het programma, de ideeën zijn er nog niet.
    Ik heb nu de RHD om zo origineel mogelijk te houden, dus kan de LHD misschien wel eens wat mods krijgen. Nu om Golden Wheels te gaan gebruiken als naam is misschien wat té, hoewel het nu of nooit is...

Voor die paar euro is het toch gewoon het proberen waard, anders trek je het er weer af...
    Carl
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 3916
    CONTACTCOLON

door Carl » do feb 11, 2010 12:02 pm

De stickers daar zit ik niet mee, maar het spuiten van de wielen is wel duurder, en als je iets doet, dan doe je het ineens goed hé.... Dus bij de wielen zou het niet stoppen.
    Toegeven, de strepen zien er wel het meest dramatisch uit qua verandering. Denk je dat de folie op tijd zou zijn als ik'm vandaag zou bestellen?
    Zou absoluut gaan voor een dun en een dik streepje samen. Vintage racing style
    Afbeelding

Remieme
    Erelid
    Erelid
    BerichtenCOLON 5296
    GeregistreerdCOLON vr feb 10, 2006 8:33 pm
    WoonplaatsCOLON Bergen op Zoom (NL)

door Remieme » do feb 11, 2010 1:21 pm

:cry: spijtig Golden Wheels zo te moeten zien bengelen.

Vormde voor mij een aardige inspiratiebron, welke binnenkort verder wordt uitgewerkt. een 3 a 4 tal kenmerken zullen in mijn F-je toch terug te vinden zijn :P
  • Bruce
    Erelid
    Erelid
    BerichtenCOLON 7787

door Bruce » do feb 11, 2010 1:36 pm

Ik heb van videomike een link gekregen op je velgen te laten poedercoaten voor 200 euro, valt me erg mee

http://www.velgenalsnieuw.nl/
    masterpiece
    MGF/TF Die Hard
    MGF/TF Die Hard
    BerichtenCOLON 497
    GeregistreerdCOLON do maart 24, 2005 12:01 pm
    WoonplaatsCOLON Warschau (pl)

door masterpiece » do feb 11, 2010 1:39 pm

Als er iemand is hier die met zo een s2000 motorblokje wil spelen? Hier staan er 2 te koop : http://allegro.pl/show_item.php?item=912846350 http://otomoto.eu/honda-s-2000-s2000-ma ... 83340.html :D
    MGF 1997 / MGTF 2004 / Toyota Avensis 2006 / Yamaha Raptor 700 Quad 2007
  • Bruce
    Erelid
    Erelid
    BerichtenCOLON 7787

door Bruce » do feb 11, 2010 1:52 pm

vandaag die strepen bestellen en via paypal betalen dan moet je ze met een dag of 3 a 4 in huis hebben... ging bij mij ook heel snel.
  • LEBLAR
    MGF/TF Junkie
    MGF/TF Junkie
    BerichtenCOLON 762
    GeregistreerdCOLON vr feb 13, 2009 8:45 pm
    WoonplaatsCOLON Sibculo

door LEBLAR » do feb 11, 2010 6:41 pm

masterpiece schreefColonAls er iemand is hier die met zo een s2000 motorblokje wil spelen? Hier staan er 2 te koop : http://allegro.pl/show_item.php?item=912846350 http://otomoto.eu/honda-s-2000-s2000-ma ... 83340.html :D

Als je dan met een Type-R blok wil werken ga dan opzoek naar een Accord. Heb je meteen een bak en diff. Zou wel eens gemakkelijker - herstel - minder lastig kunnen zijn.
    En dit idee is niet op een zondagmiddag bedacht. Ik ben hier zelf serieus mee bezig geweest voordat ik besloten heb door te sparen voor een ...
    juist S-2000.
    Ronald Leblanc
    1996 MGF VVC Pearlescent FlameRed (inderdaad, niet origineel)
    Mod's: Tenza open air filter, Leer stuur, Toyo Proxes T1R, PU bushes achter, KH-splitter, Windscreen, EBC Grooved discs + greenstuff blokken rondom, 80th interieur, 52mm TB, LLW kit, SS coolant pipes, alu radiator
    Upcomming: PU bussen voor.
    Next: Cool-air induct Tenza.
  • Bruno
    MGF.BE Beheerder
    MGF.BE Beheerder
    BerichtenCOLON 16480
    GeregistreerdCOLON vr jan 30, 2004 8:16 pm
    WoonplaatsCOLON "De Berg" , Belgie
    CONTACTCOLON

door Bruno » do feb 11, 2010 10:33 pm

Bruce schreefColon, misschien wel leuk voor volgend weekend,

Ik weet niet of je dit op de pins-day inplant ?
    Mij geen probleem, maar practisch niet gemakkelijk (weet dat je niet binnen kan, daar de garage heel de dag dan bezet is en er continu n en uit wordt gereden. Desnoods opzij onder een tentje (als het niet te koud is).

Daarenboven is het week-endje niet volgend week-end maar op 28/2.
    MG's :
    - VOLCANO MGF '180' VVC / - BRGMGTF135
    Non-MG's :
    - Mercedes CLA AMG line shooting break / - Mercedes Vito 113 CDI
    Racecars :

- YELLOW MG ZR 190 / - WHITE MG ZR 190 VHPD Official cupracer / - YELLOW Rover114 Official cupracer EVO "Ex Cor Euser"/ - WHITE Rover 114 Official cupracer
    Carl
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 3916
    CONTACTCOLON

door Carl » vr feb 12, 2010 1:07 am

Het weer is inderdaad wel een beetje spelbreker. Op een beetje leuke lentedag is het een plezier om dit buiten te doen, maar nu niet echt lijkt me. Ook moeilijk om de wagen proper te houden. Voor ik op de berg ben hangt de auto volledig onder de pekel. En afwassen is niet echt een optie want dan vriest het vast.
    We zien wel weer. Ik houd het zeker in beraad. Misschien iets voor op de kempenrit of een andere rit?

BUTTON_TOPIC_LOCKED 105 berichten