


RacingGreen schreefColonEn Steven? hoe ervaar je de K&N ipv de Vader (of wat was het weer) die je eerder had?
Ben ook benieuwd naar je resultaat na chiptuning.
Keep us posted!



Bruce schreefColonJa, ik ben ook wel erg benieuwd wat het heeft opgeleverd, wat hebben ze zelf opgegeven, wat was hun verwachting?


Mr. Dj M. schreefColonGoed dat je verschil merkt, zou hij ook zuiniger zijn geworden?
Heb je nog garantie op de vermogenswinst Steven?



Bruce schreefColonOo maar dat is wel een hele nette regeling, dan halen ze gewoon de hele boel er weer uit?

RacingGreen schreefColonKlinkt allemaal zeer interessant.
Dan gaan die '180' embleempjes op je TF toch terecht zijn onderhand
Ben zeer benieuwd naar je dyno prestaties.
Hoor ik daar Bruno luidop nadenken over mods die hij gaat doen om de zijne weer wat sneller te maken?
Gebruikers op dit forum: 15 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.