Rick schreefColonHeb je een extra tank in je F zitten of zo?
Net zoals mijn vroegere mini cooper een dubbele tank
Het lijkt er op dat je in het buitenland meer km per tank maakt. Ik merkte het ook al in Oostenrijk vorig jaar en nu met Luxemburgse benzine weer. Ik ben vanaf lux in een keer naar Nederland gereden.
Lux
Amersfoort 400 km
Amersfoort --> den Berg 200 km
den Berg --> Oosterhout 109 km. En daar heb ik pas getankt. Ik stond ook met verbazing te kijken. En het viel uiteindelijk mee. 48 liter moest er maar bij. Het is een nette 1:15.




