BUTTON_POST_REPLY 76 berichten
K&N 57i + 52mm TB
  • Avatar gebruiker
    sjirafje
    MGF/TF Die Hard
    MGF/TF Die Hard
    BerichtenCOLON 315
    GeregistreerdCOLON wo feb 25, 2009 4:54 am
    WoonplaatsCOLON Maastricht

    door sjirafje » di apr 06, 2010 12:42 am

    D.B.C. schreefColon
    sjirafje schreefColonDat is volgens mij dezelfde filter als degene die ik geplaatst heb


    Ok nu is het een stuk duidelijker voor me, maar die filter heb je in de moterruimte gelaatst? Zuig je dan niet na een tijdje als je moter goed op temp is warme lucht aan omdat die hele ruimte warm word en wat zijn die 2 buizen de richting de filter lopen, is dat van de originele filter? en komen die van de zij lucht inlaten?

    Mvg, D.Blokker

    Die buizen zitten bij de luchtfilterkit. Die lopen naar onder de auto waar ze verse lucht "aanzuigen". Ik wou ze eerst naar de luchthapper aan de zijkant leiden, maar ik lees hier op het forum dat dat helemaal geen zin heeft omdat de lucht er langs en niet in gaat.

    Edit:
    Nog een nieuw filmpje. Dit keer gefilmd met mijn gsm en het dakje open.
    1999 MG F Afbeelding
    MK2 hardtop-witte knipperlichten-4300 K Xenon-LED standslicht-Loweringpins-52mm TTB-57i K&N-windscherm-RVS underfloor buizen

    1984 BMW 318i Afbeelding
BUTTON_POST_REPLY 76 berichten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 15 en 0 gasten