D.B.C. schreefColonsjirafje schreefColonDat is volgens mij dezelfde filter als degene die ik geplaatst heb
Ok nu is het een stuk duidelijker voor me, maar die filter heb je in de moterruimte gelaatst? Zuig je dan niet na een tijdje als je moter goed op temp is warme lucht aan omdat die hele ruimte warm word en wat zijn die 2 buizen de richting de filter lopen, is dat van de originele filter? en komen die van de zij lucht inlaten?
Mvg, D.Blokker
Die buizen zitten bij de luchtfilterkit. Die lopen naar onder de auto waar ze verse lucht "aanzuigen". Ik wou ze eerst naar de luchthapper aan de zijkant leiden, maar ik lees hier op het forum dat dat helemaal geen zin heeft omdat de lucht er langs en niet in gaat.
Edit:
Nog een nieuw filmpje. Dit keer gefilmd met mijn gsm en het dakje open.


