Dus dat gaat niet lang meer duren of we hebben ze binnen.



Sander schreefColon Mijn advies voor de voorkant: DDIY !!!!! (de eerste D staat voor don't...) Het hele subframe moet er 10cm voor zakken en dat is behoorlijk extreem om zelf te doen kwamen we achterMaar ze zitten er wel in

Van de voorkant heb ik geen foto's gemaakt omdat ik niet weet of alles wat we gedaan hebben goed is...

De achterkant heeft ons (nu ja, 1,5 persoon ) 3 uur gekost (12 bushes) en de voorkant 4 uur (2 bushes )



De droplinks behoren niet tot het normale powerflex assortiment
Gebruikers op dit forum: 9 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.