Ik ben overigens nog steeds geïnteresseerd in het horloge dat Tl-Rev nu dus kennelijk bezit
Heb je ook daadwerkelijk de versie met het rode Mg logo en niet die op de site van Mg Uk, die X-Power groen is? Foto's zijn natuurlijk welkom




TL-Rev schreefColonCoen, zo te zien betreft het geen zogeheten "plakmerk" horloge hoor (zoals bijv. sommige Uhrkraft -aircop- en Adee Kaye -airmaster- modellen).
TL-Rev schreefColonHet MG horloge verschilt wezenlijk van het IWC model. Het kastmodel verschilt, de dial is compleet anders, de knoppen zijn anders, op het IWC model zit geen datum aanduiding en het MG klokje is geen automatic. IMO eerder "zoek de overeenkomsten" ipv "zoek de verschillen"?


PieterV schreefColonNou, vandaag weer contact gehad met Engeland. Ze hebben momenteel niet veel merchandise meer en zitten te wachten op levering vanuit MG. Het zal dus nog wel even duren....![]()
...eigenlijk snap ik niet dat dit allemaal zo traag en langzaam verloopt...hier valt toch geld te verdienen ? ..of is er geen crisis aan de overkant van de zee




Gebruikers op dit forum: 8 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.