LEBLAR schreefColonKun je de weerstand niet meten van een airbag die reeds is afgegaan? Voorkomt in ieder geval ongewenst vuurwerk.

LEBLAR schreefColonWellicht ben ik een saai persoon om te zoeken naar een mogelijkheid zonder dat dit meteen de rest van de buurt op doet schrikken.
U=I*R of te wel R=U/I dus met een volt en ampere meter moet je er ook uit kunnen komen.

RemcovanKuilenburg schreefColonHandschoenen kastje er uit schroeven en je komt er bij. Vergeet niet eerst even de spanning van de auto af te halen en een paar min (10) voor je de stekker uit de airbag trekt.

LEBLAR schreefColonWellicht ben ik een saai persoon om te zoeken naar een mogelijkheid zonder dat dit meteen de rest van de buurt op doet schrikken.
U=I*R of te wel R=U/I dus met een volt en ampere meter moet je er ook uit kunnen komen.

mailman schreefColonRemcovanKuilenburg schreefColonHandschoenen kastje er uit schroeven en je komt er bij. Vergeet niet eerst even de spanning van de auto af te halen en een paar min (10) voor je de stekker uit de airbag trekt.
OK, ga ik zo proberen. Dan is een schakelaar dus zeker geen optie, aangezien je dan zonder de spanning eraf te halen, de airbag loskoppelt?

mailman schreefColonDan is een schakelaar dus zeker geen optie, aangezien je dan zonder de spanning eraf te halen, de airbag loskoppelt?
schrokke schreefColonEen gewone schakelaar niet nee. Daar word een speciale schakelaar voor gebruikt.
Gebruikers op dit forum: 9 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.