videomike schreefColonIk op helaas door een kapotte gordel spanner geen remproef kunnen doen.
Jullie snappen dat ik zonder gordel die werkt vol in de ankers gaat..
Watje


videomike schreefColonIk heb een filmpje gemaakt van het remmen in mijn MG met mijn nieuwe remmen!! Het is bewezen. de remweg is een stuk korter!! [/url]

Coen schreefColonEn als je de remkrachtverdeling zou kunnen veranderen naar 40%-60%, zou het dan beter zijn?

Carl schreefColonHeb jij het filmpje wel gezien Coen?
Gebruikers op dit forum: 15 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.