Veel plezier zondag!


MGF schreefColonAls jullie even regelen dat m'n examen een weekje verplaatst wordt zijn wij er bij.
Veel plezier zondag!




Bruno schreefColonDe TVR-mensen zullen er echter zeker zijn IMO. T'staat daarenboven ook op hun kalender. De TVR club is echter gekend voor last minute beslissers. Stuur desnoods Paul S. nog even een reminder.
Ik ben er zeker van dat zoals steeds we weer met veel wagens gaan zijn, ondanks er hier nog maar een 9 tal hebben bevestigd. Paul vermoedde een 15 tal van de TVR club...in die optiek zou een dikke 25 nog niet zo'n aardigheid zijn, vooral als het niet regent. fingers crossed.
De afwezigen gaan spijt hebben denk ik.
A la carte is prima wat mij betreft !


Bruno schreefColon- Remieme & Em-gee-efke (Erwin & Aline) + BBQ
- Bruno + BBQ (zonder Inge)
- Jos en Nathalie
- RSV (Benny)& Heidi + BBQ
- Bruce OV (Helga als het mooi weer is)
- Rick
- SundayOnline + BBQ
- Paul van R (OV)
-
Waar blijven de anderen ? Zondag wordt het minder warm, maar t'zou droog blijven. Ik begrijp niet dat er niet meer gegadigden zijn voor deze rit : T'is de eerste dit jaar, eens TVR van dicht bij bewonderen en er tussen rijden, .....
Onbegrijpelijk![]()
Erwin, heb je ook een lijstje van de TVR'en ?


Gebruikers op dit forum: 5 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.