BUTTON_POST_REPLY 108 berichten
Resultaten van Ghostrider's mods
  • Sander
    Technical Specialist
    Technical Specialist
    BerichtenCOLON 7902
    GeregistreerdCOLON wo maart 24, 2004 11:08 pm
    WoonplaatsCOLON Essen (BE)

    door Sander » di nov 02, 2004 1:01 am

    Ik denk zo direct van niet maar anders kun je ze eens bellen ?
    Building >200BHP K-series
  • Avatar gebruiker
    GhostRider
    MGF/TF Junkie
    MGF/TF Junkie
    BerichtenCOLON 818
    GeregistreerdCOLON wo maart 31, 2004 7:20 pm
    WoonplaatsCOLON Nederland

    door GhostRider » di nov 02, 2004 1:07 am

    Zal wel eens horen.
    Je hebt mail by the way.
    :wink:
    IF IT ROLLS, THEN RACE IT!
    Afbeelding
  • Sander
    Technical Specialist
    Technical Specialist
    BerichtenCOLON 7902
    GeregistreerdCOLON wo maart 24, 2004 11:08 pm
    WoonplaatsCOLON Essen (BE)

    door Sander » di nov 02, 2004 1:13 am

    Thnx, ik ben weer een stuk wijzer ! Het is nu helaas geen optie ivm budget :(
    Building >200BHP K-series
  • Avatar gebruiker
    GhostRider
    MGF/TF Junkie
    MGF/TF Junkie
    BerichtenCOLON 818
    GeregistreerdCOLON wo maart 31, 2004 7:20 pm
    WoonplaatsCOLON Nederland

    door GhostRider » di nov 02, 2004 1:18 am

    Helaaazzzzz.
    Nog effe doorsparen dan :wink: .
    Reken voor de grap eens terug wat voor hypotheek je kunt krijgen voor de huur die je nu maandelijks moet betalen. En leg dit eens naast de kosten van een koopwoning. Je zult er van opkijken wellicht.....
    Een hypotheekadviseur zal je wel al geraadpleegd hebben denk ik.
    Suc6 iid.
    Voor offtopic mailen wel wel :wink: ....
    IF IT ROLLS, THEN RACE IT!
    Afbeelding
  • Demor
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 3799
    GeregistreerdCOLON wo maart 24, 2004 8:10 pm
    WoonplaatsCOLON Boekel, Nederland
    CONTACTCOLON

    door Demor » wo nov 03, 2004 6:45 pm

    Zijn die twee 'mappings' dan ook te switchen? Dan kun je ook nog redelijk zuinig aan het 80 km/uur en fileverkeer meedoen, waarna je kunt knallen als de file voorbij is.
    K&N 57i & Shield|52mm TB|Magnecor|Clear indicators|Foggy's|Trophy splitter|Trophy Mesh|Shocker bushes|Powerflex compl rear kit|New Wood fascia|Wood & Alloy gearknob (ingekort)|MKII Armrest|Walnut leer/groene piping|Chrome kit interieur|badged wieldopjes|Black Hard-Top|Electric Boot Lid Release|3de remlicht|Key/blipper mod|MG-EHBO kit|Windowstoppers|RVS bolts|New paintjob|Boot tidy|Bagage tas open kap.
  • Avatar gebruiker
    GhostRider
    MGF/TF Junkie
    MGF/TF Junkie
    BerichtenCOLON 818
    GeregistreerdCOLON wo maart 31, 2004 7:20 pm
    WoonplaatsCOLON Nederland

    door GhostRider » do nov 11, 2004 9:48 pm

    Vandaag is mijn F eindelijk afgesteld en gekeurd. Hij rijdt nu zelfs geweldig en is enorm WAKKER te noemen :mrgreen: .
    Helemaal 100% top af te stellen was 'ie niet om de volgende reden.
    Voor een perfecte afstelling moet een 5 draads labdasensor worden aangebracht om de zaak goed door te kunnen meten, echter de kop van zo'n 5-draads heeft wel de zelfde draad, maar niet de zelfde diameter op de kop. Het spruitstuk moet er dus nog een keertje af, waarna de opening kan worden uitgeboord. Dit werd als tip gegeven als het spruitstuk er toch een keer af ligt, dus altijd doen als het zover is. You'll never know, en het kan voor je auto geen kwaad.
    Maar met de standaard 4-draads was de motor tocht goed af te stellen. Geen geplop of geplof meer door verkeerde ontsteking, geen gestotter meer.... Wat resteert is een enorm snelle machine, en dit alles mede dankzij de volhardendheid van Garagebedrijf Schalkwijk uit Oudewater en door de afstelkennis van Dennis de Vos uit Echt.
    Er zijn nu idd. twee mappings gemaakt, eentje voor de keuring ivm uitstoot, en eentje voor het dagelijks gebruik. Er zal er nog een gemaakt moeten worden nadat ik lekker heb ingereden. De 5-draads zal er dan in moeten voor optimaal doorlezen. Ook de testbank zal dan uitwijzen waar de verborgen pkaas zitten. Aangezien Dennis door heel de Benelux z'n werkrajon heeft, en menig winnend ralley- en racebolide heeft getuned zet ik hieronder wel even een site....

    Foto's volgen :wink: ...., ennuh jullie allemaal op het forum vielen dank weer voor de ondersteuning en meeleven :D .

    www.ddv-motorsport.nl
    www.schalkwijk.subaru.nl
    IF IT ROLLS, THEN RACE IT!
    Afbeelding
  • Avatar gebruiker
    Johan
    MGF/TF Junkie
    MGF/TF Junkie
    BerichtenCOLON 727
    GeregistreerdCOLON do maart 25, 2004 1:21 am
    WoonplaatsCOLON Puerto Morelos Mexico
    CONTACTCOLON

    door Johan » do nov 11, 2004 9:57 pm

    Goed te horen dat je weer op de weg bent met remmen en al.

    Niet te fanatiek inrijden hoor, de wegen zijn eenbeetje tricky nu.

    Johan
  • MGF_TV
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1189
    GeregistreerdCOLON zo okt 24, 2004 7:39 pm
    WoonplaatsCOLON Waasmunster, België

    door MGF_TV » do nov 11, 2004 10:25 pm

    GhostRider schreefColon Geen geplop of geplof meer door verkeerde ontsteking, geen gestotter meer.... Wat resteert is een enorm snelle machine, en dit alles mede dankzij de volhardendheid van Garagebedrijf Schalkwijk uit Oudewater en door de afstelkennis van Dennis de Vos uit Echt.


    plopperdeplopperdeplop, is dat effe goe nieuws :lol: :lol: :lol:
    Heb zelf ook miserie gehad om de auto door de keuring te krijgen omdat de garage wat flaters beging (wie meet nu een subframe op door enkel de onderste punten op te meten) en zag me ook niet meer op de weg komen met mijn nieuwe bolide :cry: :cry: . Gelukkig uiteindelijk toch alles in orde en content (tevreden) dat ik was.... :twisted: :twisted:
  • Zjagoewar
    MGF/TF Junkie
    MGF/TF Junkie
    BerichtenCOLON 644
    GeregistreerdCOLON wo sep 01, 2004 9:25 pm
    WoonplaatsCOLON Nijlen, België
    CONTACTCOLON

    door Zjagoewar » vr nov 12, 2004 12:00 am

    Eindelijk eindelijk, nu kunnen we een datum vastleggen voor de testbank. Deze maand nog!! Want Bruno zijn F gaat einde deze maand met winterslaap.
  • Sander
    Technical Specialist
    Technical Specialist
    BerichtenCOLON 7902
    GeregistreerdCOLON wo maart 24, 2004 11:08 pm
    WoonplaatsCOLON Essen (BE)

    door Sander » vr nov 12, 2004 12:33 am

    Zal eens gaan bellen voor de Dyno ! 8)
    Building >200BHP K-series
  • Avatar gebruiker
    GhostRider
    MGF/TF Junkie
    MGF/TF Junkie
    BerichtenCOLON 818
    GeregistreerdCOLON wo maart 31, 2004 7:20 pm
    WoonplaatsCOLON Nederland

    door GhostRider » do nov 18, 2004 2:23 pm

    Om een of andere reden stottert en plopt mijn motor weer. Dennis gebeld en wellicht zijn het de bougies, hopelijk!! Want die zijn snel te vervangen. Zwarte top duidt op te rijk rijden of verkeerde temperatuur. Motor houdt in en af en toe een plop.
    Kan het eventueel ook nog komen doordat de motor na de conversie in begint te lopen??
    :evil:
    IF IT ROLLS, THEN RACE IT!
    Afbeelding
  • Bruno
    MGF.BE Beheerder
    MGF.BE Beheerder
    BerichtenCOLON 16480
    GeregistreerdCOLON vr jan 30, 2004 8:16 pm
    WoonplaatsCOLON "De Berg" , Belgie
    CONTACTCOLON

    door Bruno » do nov 18, 2004 2:31 pm

    Vraag het desnoods zaterdag live eens aan Paul, die kan er ook eens naar kijken eventueel, maar de bougies zou ik inderdaad eerst al eens vervangen. Echter zijn deze niet vervangen als je de rest plaatste ? Zo ja, bekijk dan eens of de ontstekingspunten van de bougies niet gewoon aangekoekt zijn van het vele afstellen, en rijk draaien van de motor. Even opschuren, die handel en er terug in.
    MG's :
    - VOLCANO MGF '180' VVC / - BRGMGTF135
    Non-MG's :
    - Mercedes CLA AMG line shooting break / - Mercedes Vito 113 CDI
    Racecars :

    - YELLOW MG ZR 190 / - WHITE MG ZR 190 VHPD Official cupracer / - YELLOW Rover114 Official cupracer EVO "Ex Cor Euser"/ - WHITE Rover 114 Official cupracer
  • Avatar gebruiker
    GhostRider
    MGF/TF Junkie
    MGF/TF Junkie
    BerichtenCOLON 818
    GeregistreerdCOLON wo maart 31, 2004 7:20 pm
    WoonplaatsCOLON Nederland

    door GhostRider » do nov 18, 2004 8:33 pm

    Zitten juist hagelnieuwe Denso Premiums in...
    Zien er op het oog goed uit zoals ze nu zitten. :?
    Kan het zijn dat e.e.a. met smoorkleppen te maken heeft. Die zijn immers nog niet synchroon gezet....
    IF IT ROLLS, THEN RACE IT!
    Afbeelding
  • Zjagoewar
    MGF/TF Junkie
    MGF/TF Junkie
    BerichtenCOLON 644
    GeregistreerdCOLON wo sep 01, 2004 9:25 pm
    WoonplaatsCOLON Nijlen, België
    CONTACTCOLON

    door Zjagoewar » do nov 18, 2004 10:13 pm

    Zou het niet kunnen zijn dat uw ontsteking niet goed staat?? Kwestie van verkeerde inbranding, te vroeg of te laat. :shock:
  • Sander
    Technical Specialist
    Technical Specialist
    BerichtenCOLON 7902
    GeregistreerdCOLON wo maart 24, 2004 11:08 pm
    WoonplaatsCOLON Essen (BE)

    door Sander » do nov 18, 2004 11:56 pm

    Of je lambda sensor is overleden :(
    Building >200BHP K-series
BUTTON_POST_REPLY 108 berichten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 1 en 0 gasten