verwachting voor morgenmiddag:







Bruno schreefColonHeel knappe rit wederom. Het weer deed de rit uiteraard veel eer aan. Veel kans gehad tot wat bij praten tussen pot en pint (en pannekoek).
Tel daar nog het zeer leuke gezelschap bij, met wederom enkele nieuwe gezichten. Bekijk dit in het kader van een prachtig landschap, met een vakantiesfeertje, pitoreske dorpjes en dito dijken, met de zoute geur van de zee en het geluid van een dik tiental MG's, en een TT. Een mens moet niet meer hebben op een Zondag !
Aline, Erwin, bedankt !! Ik hoop dat jullie de traditie blijven verder zetten.
Onze foto's volgen ook eerstdaags.


Bruno schreefColonRomantisch ? Van den Bruno had ge dat niet verwacht he ?


Gebruikers op dit forum: 3 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.