door Bruno » ma sep 27, 2004 11:08 pm
@ Jupilerman : Neen we zijn gewoon doorgereden, en hij heeft de temepratuur in het oog gehouden. Vrijdag gaat er een TF-radiator (Groter dan die van een F) in + nieuwe fan. Hopelijk is het probleem dan opgelost.
@ Sander : Het fluiten heeft te maken met het feit dat de katalistor is blijven steken, maar leeg is, waarschijnlijk steekt er nog ergens een stukje in de kat die de uitlaatgassenstroom een piepend geluid geeft .
MG's :
- VOLCANO MGF '180' VVC / - BRGMGTF135
Non-MG's :
- Mercedes CLA AMG line shooting break / - Mercedes Vito 113 CDI
Racecars :
- YELLOW MG ZR 190 / - WHITE MG ZR 190 VHPD Official cupracer / - YELLOW Rover114 Official cupracer EVO "Ex Cor Euser"/ - WHITE Rover 114 Official cupracer