Zoals je ondertussen vernomen zal hebben heeft die de start van de rit op 4km net niet gehaald wegens een HGF![]()
Aan de foto's te zien was het weer een feest om zoveel F en TFjes bij elkaar te zien.


Arjan schreefColongecondoleerd...of moet ik zeggen: och, het is weer een nieuwe uitdaging?
![]()

Bruno schreefColonArjan schreefColongecondoleerd...of moet ik zeggen: och, het is weer een nieuwe uitdaging?
![]()
Ach, niet dat ik het niet erg vind, want ik weet best leukere dingen dan mijn blok opnieuw uit elkaar te gooien, maar ik hoop er alleen maar sterker uit te komen. Sterker nog, zoals je in mijn onderschrift kan lezen, ga ik ineens alle lopende mods afwerken, en tegen het volgende evenement, terug opduiken met een "nieuwe" F








Gebruikers op dit forum: 5 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.