Thomas schreefColonMet een beetje kwebbelen (hahahahaha) op de verzamelpunten een uurtje of 2 in totaal
Met het wachten op Thomas erbij bedoel je
Was idd een toffe rit

Sander schreefColonThomas schreefColonMet een beetje kwebbelen (hahahahaha) op de verzamelpunten een uurtje of 2 in totaal
Met het wachten op Thomas erbij bedoel je![]()
![]()
Was idd een toffe rit





?

Kasper schreefColonToffe rit, Bedankt Daphne en Hajo voor het prima werk, Bedankt zuiderburen, goed dat jullie er waren, kom graag ook weer eens in Belgie op bezoek![]()


Gebruikers op dit forum: 6 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.