BUTTON_POST_REPLY 200 berichten
MG Midzomertour!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • Avatar gebruiker
    lucas
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 2331
    GeregistreerdCOLON wo nov 09, 2005 4:40 pm
    WoonplaatsCOLON Bekkevoort (Be-VL)

    door lucas » di jun 19, 2007 2:33 pm

    Deelnemers tot nu toe :
    -Bruno
    -Ivan
    -Aline
    -Lucas
    -Julien
    -Mans en Jannette (OV)
    -Paul Van Nijen Mg Metro turbo
    -Sander (OV)
    -Pieter
    -Luc (OV)
    -Bruce (OV)
    -Kasper & Marion (OV)
    -Bert (ik zal nog wel een plaatske vrij hebben, ik laat op tijd iets weten0
    -Arjan en zusje
    -Paul van R
    -Roland S
    -Paul (TVR)
    -Paul Bams Mga (Mgclub Limburg)
    -André Vanhees Mga (Mgclub Limburg)
    -Sigrid Awouters Mga (Mgclub Limburg)
    -Christian (OV)
    -Vangoidsenhoven Gert Mgf (Mgclub Limburg)
    -MG Metro+Man (als het gesleutel ok is) (OV)
    ....
  • Ivan
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1226
    GeregistreerdCOLON do aug 18, 2005 8:46 pm
    WoonplaatsCOLON Lummen België

    door Ivan » di jun 19, 2007 4:48 pm

    Paul Van Nijen Mg Metro turbo en Mg Metro-man zijn volgens mij dezelfde.
  • Avatar gebruiker
    lucas
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 2331
    GeregistreerdCOLON wo nov 09, 2005 4:40 pm
    WoonplaatsCOLON Bekkevoort (Be-VL)

    door lucas » di jun 19, 2007 8:50 pm

    AANDACHT AANDACHT AANDACHT

    Heb zonet een telefonisch contact gehad met de voorzitter van MG Club Limburg Jos Laureyn. Er is een misverstand inzake eindstop ontstaan.
    Voor alle duidelijkheid : de eindstop is wel degelijk Alden Biesen (Bilzen).

    DUS :

    Vertrek: brasserie Pact 24 te Bekkevoort
    Tussenstoppen : vrij te bepalen maar het chateau de la Motte en de taverne Martenshof te Mettekoven bereiken we rond 12.30 - 13u en heeft alles wat we nodig hebben ; nadien zijn er uiteraard nog mogelijkheden ; we rijden alleszins naar Alden Biesen te Rijkhoven (tegen Bilzen) waar we ongeveer rond 16u dienen aan te komen ;
    dit wordt tevens de eindstop
    Totale rij afstand : circa 120 km
    De ganse route loopt over landelijke wegen (GEEN autostrade!!!)
  • Ivan
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1226
    GeregistreerdCOLON do aug 18, 2005 8:46 pm
    WoonplaatsCOLON Lummen België

    door Ivan » wo jun 20, 2007 8:59 am

    Deelnemers tot nu toe :
    -Bruno
    -Ivan
    -Aline
    -Lucas
    -Julien
    -Mans en Jannette (OV)
    -Sander (OV)
    -Pieter
    -Luc (OV)
    -Bruce (OV)
    -Kasper & Marion (OV)
    -Bert (ik zal nog wel een plaatske vrij hebben, ik laat op tijd iets weten0
    -Arjan en zusje
    -Paul van R
    -Roland S
    -Paul (TVR)
    -Paul Bams Mga (Mgclub Limburg)
    -André Vanhees Mga (Mgclub Limburg)
    -Sigrid Awouters Mga (Mgclub Limburg)
    -Christian (OV)
    -Vangoidsenhoven Gert Mgf (Mgclub Limburg)
    -MG Metro+Man (als het gesleutel ok is) (OV)
    -Jos Macken Mgb (Mgclub Limburg)
    -...
  • Ivan
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1226
    GeregistreerdCOLON do aug 18, 2005 8:46 pm
    WoonplaatsCOLON Lummen België

    door Ivan » zo jun 24, 2007 9:56 am

    Deelnemers tot nu toe :
    -Bruno
    -Ivan
    -Aline
    -Lucas
    -Julien
    -Mans en Jannette (OV)
    -Sander (OV)
    -Pieter
    -Luc (OV)
    -Bruce (OV)
    -Kasper & Marion (OV)
    -Bert (ik zal nog wel een plaatske vrij hebben, ik laat op tijd iets weten0
    -Arjan en zusje
    -Paul van R
    -Roland S
    -Paul (TVR)
    -Paul Bams Mga (Mgclub Limburg)
    -André Vanhees Mga (Mgclub Limburg)
    -Sigrid Awouters Mga (Mgclub Limburg)
    -Christian (OV)
    -Vangoidsenhoven Gert Mgf (Mgclub Limburg)
    -MG Metro+Man (als het gesleutel ok is) (OV)
    -Jos Macken Mgb (Mgclub Limburg)
    -Marin Wellens Mgb (Mgclub Limburg)
    -...
  • Christian
    MGF/TF Die Hard
    MGF/TF Die Hard
    BerichtenCOLON 332
    GeregistreerdCOLON wo jun 06, 2007 10:29 am
    WoonplaatsCOLON Rotterdam (nederland)

    door Christian » zo jun 24, 2007 12:17 pm

    helaas ga ik het redden, auto moet volgende week toch nog even weg voor een paar klusjes en is waarschijnlijk niet op tijd klaar :(
    MGF VVC 1998 Tahiti Blue, windstop K&N, 57i , parkeersensoren :? LR pakking next is 52MM TB splitter en nu dus reeds een E39 M5
  • Avatar gebruiker
    Remieme
    Erelid
    Erelid
    BerichtenCOLON 5296
    GeregistreerdCOLON vr feb 10, 2006 8:33 pm
    WoonplaatsCOLON Bergen op Zoom (NL)

    door Remieme » zo jun 24, 2007 2:03 pm

    Christian schreefColonhelaas ga ik het redden, auto moet volgende week toch nog even weg voor een paar klusjes en is waarschijnlijk niet op tijd klaar :(


    je gaat het helaas redden? 8-/ :-0

    Da's toch juist goed? ;)

    of ben je ergens "niet" vergeten :P
  • Christian
    MGF/TF Die Hard
    MGF/TF Die Hard
    BerichtenCOLON 332
    GeregistreerdCOLON wo jun 06, 2007 10:29 am
    WoonplaatsCOLON Rotterdam (nederland)

    door Christian » zo jun 24, 2007 4:52 pm

    volgens mij ben ik inderdaad wat vergeten :lol: :lol: maar het is minder leuk dat ik inderdaad niet mee kan :(
    MGF VVC 1998 Tahiti Blue, windstop K&N, 57i , parkeersensoren :? LR pakking next is 52MM TB splitter en nu dus reeds een E39 M5
  • Ivan
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1226
    GeregistreerdCOLON do aug 18, 2005 8:46 pm
    WoonplaatsCOLON Lummen België

    door Ivan » zo jun 24, 2007 5:29 pm

    -Mans en Jannette (OV)
    -Sander (OV)
    -Luc (OV)
    -Bruce (OV)
    -Kasper & Marion (OV)
    -MG Metro+Man (als het gesleutel ok is) (OV)

    Weten jullie al iets meer?
  • Ivan
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1226
    GeregistreerdCOLON do aug 18, 2005 8:46 pm
    WoonplaatsCOLON Lummen België

    door Ivan » zo jun 24, 2007 5:30 pm

    Christian schreefColonvolgens mij ben ik inderdaad wat vergeten :lol: :lol: maar het is minder leuk dat ik inderdaad niet mee kan :(


    Jammer dat je niet mee kan! Vogende keer beter!
  • Mans
    MGF/TF Junkie
    MGF/TF Junkie
    BerichtenCOLON 677
    GeregistreerdCOLON wo okt 26, 2005 8:38 pm
    WoonplaatsCOLON Anna Paulowna, Nederland

    door Mans » zo jun 24, 2007 6:29 pm

    Ivan (Vanio) schreefColon-Mans en Jannette (OV)
    -Sander (OV)
    -Luc (OV)
    -Bruce (OV)
    -Kasper & Marion (OV)
    -MG Metro+Man (als het gesleutel ok is) (OV)

    Weten jullie al iets meer?


    Zoals het zich nu laat aanzien kan je ons schrappen van de lijst :(
    ClioIIIPhaseIIRS FiatBarchetta
  • Sander
    Technical Specialist
    Technical Specialist
    BerichtenCOLON 7902
    GeregistreerdCOLON wo maart 24, 2004 11:08 pm
    WoonplaatsCOLON Essen (BE)

    door Sander » zo jun 24, 2007 6:34 pm

    Ivan (Vanio) schreefColonWeten jullie al iets meer?


    De auto rijd wel goed maar zo'n rit is toch zo'n 300km lang. Als die te arm loopt kan ik zoch wel e.e.a. beschadigen. Met dat in het achterhoofd heb ik geen prettige rit. Ik wil eerst naar de dynojet alvorens een rit te rijden. Ik geloof niet dat dat nog lukt voor zondag a.s. Sorry mannen :cry:
    Building >200BHP K-series
  • Bruce
    Erelid
    Erelid
    BerichtenCOLON 7787
    GeregistreerdCOLON vr jul 29, 2005 11:39 am
    WoonplaatsCOLON Zevenhuizen (NL)

    door Bruce » zo jun 24, 2007 6:48 pm

    Ivan (Vanio) schreefColon-Mans en Jannette (OV)
    -Sander (OV)
    -Luc (OV)
    -Bruce (OV)
    -Kasper & Marion (OV)
    -MG Metro+Man (als het gesleutel ok is) (OV)

    Weten jullie al iets meer?


    Ik weet elke dag een beetje meer.. :shock:

    Als we oppas hehbben voor Gijs zijn Helga en ik erbij, ons plan is dan om op zaterdag te komen, op aanraden van Aline te gaan shoppen in Hasselt, dan een hotel te pakken (misschien weer een hapje eten met wat forum-ers?) en dan Zondag de rit te doen..

    Morgen weet ik of ik oppas heb.. wie is er in voor een hapje eten op zaterdag?
    Witte pinkers,stoelverwarming,K&N 57i,52 mm TTB,glazen windscherm,,LLW kitje,mk2 middensteun,de-cat pijp,Phoenix exhaust,TF-LE-80th An. velgen,TF radiator,Trophy splitter,lowering pins,HID koplampen,Momo pook,zwarte raamomlijsting,Alu. teller ringen,zwarte trophy inserts,trophy uitlaat spruitstuk,mk2 downpipe,AP's,304 schijven, Piper Cams,Trophy spoiler,Viper stripes,Magnacor leads, KH-splitter,DVA head, Emerald ECU and mapping
  • Avatar gebruiker
    lucas
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 2331
    GeregistreerdCOLON wo nov 09, 2005 4:40 pm
    WoonplaatsCOLON Bekkevoort (Be-VL)

    door lucas » zo jun 24, 2007 6:53 pm

    Bruce schreefColon
    Ik weet elke dag een beetje meer.. :shock:

    Als we oppas hehbben voor Gijs zijn Helga en ik erbij, ons plan is dan om op zaterdag te komen, op aanraden van Aline te gaan shoppen in Hasselt, dan een hotel te pakken (misschien weer een hapje eten met wat forum-ers?) en dan Zondag de rit te doen..

    Morgen weet ik of ik oppas heb.. wie is er in voor een hapje eten op zaterdag?


    Had heel graag mee op resto gegaan was het niet dat 1 van mijn vrienden zateravond een verjaardagsfuif geeft ; t zal al moeilijk worden om zondagmorgen met een fris hoofd te starten ; alleszins hotelaccomodatie in overvloed en indien twijfel, laat maar iets weten ; desnoods leg ik je thuis wel onder dak ; onze tuinserre kan tegen gesnurk en gelurk :wink:
  • Avatar gebruiker
    lucas
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 2331
    GeregistreerdCOLON wo nov 09, 2005 4:40 pm
    WoonplaatsCOLON Bekkevoort (Be-VL)

    door lucas » zo jun 24, 2007 7:02 pm

    NOTA VOOR ONZE NOORDERBUREN

    Tanken op zondag niet altijd eenvoudig :
    voor diegenen die de autostrade vanuit Lummen richting Leuven rijden stel ik voor om eerst de afrit 25 te nemen (afrit Diest) ; in de richting van Diest en in de onmiddellijke omgeving van de afrit vind je aan je rechterzijde een TOTAL station met bediening (handig en geen gesukkel met kaarten)

    voor diegenen die een Visa, Maestro functie of Master Card hebben : kan men bij de meeste geautomatiseerde tankstations terecht

    Of je kan uiteraard ook zorgen dat je een belgische vriend(in) bij je hebt of nog zoekt dan hoef je al het voorgaande niet te lezen :wink:
BUTTON_POST_REPLY 200 berichten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 5 en 0 gasten