BUTTON_POST_REPLY 124 berichten
F zwaar in de problemen
  • Avatar gebruiker
    mpmgf
    MGF/TF Enthousiast
    MGF/TF Enthousiast
    BerichtenCOLON 211
    GeregistreerdCOLON wo mei 26, 2004 6:18 pm
    WoonplaatsCOLON Zuid-Holland

    door mpmgf » do aug 12, 2004 3:15 pm

    Zijn ze er al uit Zion.... laat ons het ffies weten........

    Kan altijd handig zijn...

    "With an F you never know"
  • Gast

    door Gast » do aug 12, 2004 11:06 pm

    Heb zaterdag een afspraak met Paul ,die eens een kijkje gaat nemen
    maar ik laat allesinds iets weten hoe het afloopt,
    en hopelijk kan ik het live vertellen op de Kempenrit :?:
  • mrcarribean
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1069
    GeregistreerdCOLON ma maart 29, 2004 9:42 pm
    WoonplaatsCOLON vosselaar

    door mrcarribean » vr aug 13, 2004 9:09 pm

    hallo

    ik heb al is vluchtig gekeken naar zion zijn F en ik heb al iets raars ontdekt.
    de ventilator schroef springt op waneer de radiator nog niet warm is ik denkt toch in de richting van een verstropping naar de radiator vooraan maar ik ga morgen nog is verder kijken en dan weet ik het verloop wel te vertellen.

    grtjs

    PAUL MGZR 160
  • Avatar gebruiker
    ErikB
    IT en Gallery / Forum administrator
    IT en Gallery / Forum administrator
    BerichtenCOLON 10759
    GeregistreerdCOLON do maart 25, 2004 2:10 am
    WoonplaatsCOLON Waasmunster, B
    CONTACTCOLON

    door ErikB » za aug 14, 2004 1:05 am

    de ventilator schroef

    Ondertussen een vreselijk beruchte schroef... als we het tenminste over die plastiek schroef op de radiator spreken. Of heb je het over een andere Paul ?

    Cheers,
    MGF: Sportieve 1.8 MPi met wat extra (1998); Klassieke 1.8 VVC (bijna) full option (1997) officiële MGF Cup car
    More MG: Praktische MG ZT-T CDTi (2002), Oldtimer MG1100 met nood aan restauratie (1968), MG ZR160 Track toy under construction
    Daily: Jaguar F-Pace (2019), Opel Zafira 1.8 Elegance (2003)
  • Sander
    Technical Specialist
    Technical Specialist
    BerichtenCOLON 7902
    GeregistreerdCOLON wo maart 24, 2004 11:08 pm
    WoonplaatsCOLON Essen (BE)

    door Sander » za aug 14, 2004 2:32 pm

    Ik denk dat hij gewoon de fan bedoelt hoor......
    Building >200BHP K-series
  • Avatar gebruiker
    GhostRider
    MGF/TF Junkie
    MGF/TF Junkie
    BerichtenCOLON 818
    GeregistreerdCOLON wo maart 31, 2004 7:20 pm
    WoonplaatsCOLON Nederland

    door GhostRider » za aug 14, 2004 2:33 pm

    Suc6 met sleutelen Zion en Paul!
    We duimen voor goede en vlotte afloop.
    IF IT ROLLS, THEN RACE IT!
    Afbeelding
  • mrcarribean
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1069
    GeregistreerdCOLON ma maart 29, 2004 9:42 pm
    WoonplaatsCOLON vosselaar

    door mrcarribean » za aug 14, 2004 5:24 pm

    hallo

    Na vandaag heel de dag gesleuteld en de thermostaat vervangen te hebben ben ik tot de conclusie gekomen dat er geen goede doorstroming is naar de radiator vooraan.
    ik ga maandag verder kijken ik heb dan toch verlof want de garage is dicht.
    Toch denk ik dat het onluchtkogeltje dat in de moter gevallen is ergens een verstropping teweeg brengt hopelijk heeft het geen schoep van de water pomp afgebroken.
    Ik heb ook de temp gemeten aan de moter en de daar schijnt alles in orde te zijn want de schroef springt op bij 102° maar dan blijft de watertube die van de waterpomp komt lauw en de radiator word ook maar voor de helft warm.
    Ik zal het verloop maandag weten te zeggen dus zion nog eventjes geduld maar ik zal het vinden.

    grtjs

    PAUL MGZR 160
  • Sander
    Technical Specialist
    Technical Specialist
    BerichtenCOLON 7902
    GeregistreerdCOLON wo maart 24, 2004 11:08 pm
    WoonplaatsCOLON Essen (BE)

    door Sander » za aug 14, 2004 6:01 pm

    Kijk, dat kinkt al een stuk anders dan een ander motorblok !!!
    Paul = the men !!!


    Claimen die andere garage !!! :twisted:
    Building >200BHP K-series
  • Zion
    MGF/TF First drive
    MGF/TF First drive
    BerichtenCOLON 37
    GeregistreerdCOLON wo aug 04, 2004 12:23 am
    WoonplaatsCOLON Brabant

    door Zion » za aug 14, 2004 8:41 pm

    He thanks Paul

    Dit is al iets beter nieuws dan een nieuwe motor.....
    inderdaad hopelijk zijn er geen schoepen stuk aan de waterpomp,
    normaal gezien is dit ook al een nieuwe!

    Hopelijk vind je snel het probleem... en de oplossing dan :wink:
  • Avatar gebruiker
    mpmgf
    MGF/TF Enthousiast
    MGF/TF Enthousiast
    BerichtenCOLON 211
    GeregistreerdCOLON wo mei 26, 2004 6:18 pm
    WoonplaatsCOLON Zuid-Holland

    door mpmgf » zo aug 15, 2004 7:47 pm

    Kijk dat noem ik nou nog is proffesioneel... Ander motorblok zijn ze gek geworden bij de dealer.

    Succes Paul


    Respect!!!

    Grtz MPMGF
  • Avatar gebruiker
    GhostRider
    MGF/TF Junkie
    MGF/TF Junkie
    BerichtenCOLON 818
    GeregistreerdCOLON wo maart 31, 2004 7:20 pm
    WoonplaatsCOLON Nederland

    door GhostRider » ma aug 16, 2004 12:41 am

    Ben al niet zo dealer-achtig meer...
    Hebben ze een reclame van roll-hoops, weten ze niet hoe ze ze moeten installeren.
    Vraag ik naar een chip, vragen ze zich af waarom.... hij gaat toch al snel genoeg!! Daar vraag ik toch niet om....!?

    Ik haal er de broodnodige standaardonderdelen, de rest kom ik zelf wel aan...
    Anyway....

    RESPECT INDEED!
    IF IT ROLLS, THEN RACE IT!
    Afbeelding
  • Bruno
    MGF.BE Beheerder
    MGF.BE Beheerder
    BerichtenCOLON 16480
    GeregistreerdCOLON vr jan 30, 2004 8:16 pm
    WoonplaatsCOLON "De Berg" , Belgie
    CONTACTCOLON

    door Bruno » ma aug 16, 2004 12:54 am

    en het straffe is hé Ghostrider...... dat Paul wel degelijk een MG/Rover-dealer is !! :D
    Der zijn er dus nog wel degelijk goede !
    MG's :
    - VOLCANO MGF '180' VVC / - BRGMGTF135
    Non-MG's :
    - Mercedes CLA AMG line shooting break / - Mercedes Vito 113 CDI
    Racecars :

    - YELLOW MG ZR 190 / - WHITE MG ZR 190 VHPD Official cupracer / - YELLOW Rover114 Official cupracer EVO "Ex Cor Euser"/ - WHITE Rover 114 Official cupracer
  • Avatar gebruiker
    GhostRider
    MGF/TF Junkie
    MGF/TF Junkie
    BerichtenCOLON 818
    GeregistreerdCOLON wo maart 31, 2004 7:20 pm
    WoonplaatsCOLON Nederland

    door GhostRider » ma aug 16, 2004 12:56 am

    We zullen alle dealers dan maar niet over een kam scheren! :wink:
    IF IT ROLLS, THEN RACE IT!
    Afbeelding
  • Zion
    MGF/TF First drive
    MGF/TF First drive
    BerichtenCOLON 37
    GeregistreerdCOLON wo aug 04, 2004 12:23 am
    WoonplaatsCOLON Brabant

    door Zion » di aug 17, 2004 1:42 pm

    *zucht* zondag komt dichterbij hopelijk heeft Paul al iets
    gevonden.....
  • mrcarribean
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1069
    GeregistreerdCOLON ma maart 29, 2004 9:42 pm
    WoonplaatsCOLON vosselaar

    door mrcarribean » di aug 17, 2004 8:26 pm

    hey zion

    ik heb gisteren nog eens een hele dag gesleuteld, ik heb de thermostaat verwijderd en dan duurde het al veel langer voor hij begon te oververhitten, dan heb ik alle tubes nagekeken maar geen verstropping gevonden, dan heb ik naar rover gebeld en die hadden gezegd van blaas het ontluchtventielje op het inlaatspruitstuk is door dat heb dan gedaan maar geen resultaat.
    het enigiste wat ik nu nog kan doen is naar bcc in mechelen bellen en vragen of zij de cyl kop ook hebben laten afpersen op lekken want dat is het enigste wat er nu nog kan mis zijn.
    ik heb zelfs de waterpomp er nog afgehad voor te zien of er niets aan de schoepen was maar niets abnormaal.
    dus morgen eerste werk ga ik naar bcc bellen en dan bel ik u op ok ik ga nu eerst uw mg terug ineen zetten want alles ligt nog los.
    ik zal morgen opbellen

    PAUL MGZR 160

    PS de moed zit bijna in mijn schoenen
BUTTON_POST_REPLY 124 berichten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 10 en 0 gasten