Bruno schreefColonDat er een spleet is tussen softtop en auto zelf, zoals de foto laat zien, is inderdaad normaal.
Zoals ik je zei, kan je het waterlek alleen maar opsporen door kranten te leggen. Dan weet je precies waar het water binnendringt. Met gokken ben je niks vooruit. Je kan de wagen toch niet op tig plaatsen gaan kitten he. Dus probeer dat eens. Leg trouwens heel de bodem van de wagen vol (beide zijden), dan ben je zeker dat alles dicht is.
Als er meer water binnnekomt bij het rijden, zou het ook wel eens de deurrubber kunnen zijn; Niet aan de boven- of zijkant, maar aan de onderkant van de deur. Het water dringt waarschijnlijk op die plaats ook niet binnen tussen rubber en deur, maar ONDER de rubber, over de opstaande kant waar de rubber op vast zit. De rubber eraf trekken in dat geval en bv. vloeibare pakkingmaker in het rubberprofiel spuiten en de rubber er vervolgens terug opdrukken kan de oplossing zijn, en eerlijk gezegd gaat ook mijn vermoeden daar naar uit. Gebruik echter geen polymeer of polyurethaankit, want dan krijg je de rubber er nooit meer af, maar een pakkingmaker op siliconenbasis.
Die pakkingmaker op siliconenbasis vindt ik die in de Brico?




