Maybe bowling in the MG limo



Bruno schreefColonBowling ? No let's make a swimmingpool of it.

Bruno schreefColonVoor zij die nog interesse zouden hebben om mee te gaan, t'wordt elke dag meer en meer de moeite om je in te schrijven IMO.
- Bruno & Inge HOTEL
- Kasper en Marjon
- Bruce en Helga (OV)
- Remieme (OV)
- Daphne en ( Hajo (OV))
- Jos en Nathalie
- Fran & Erik en de F
- Ceke 1618 & Natalie HOTEL
- Luc en Veerle HOTEL
- Peter en Jarno HOTEL
- Paul
...





Luc schreefColonop dit moment zijn er zeker nog 4 kamers vrij. Rate is £50.00 per kamer. Ontbijt is afzonderlijk te betalen.

Gebruikers op dit forum: 3 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.