- Bruno 15u MGF
- Bruce 15u .. (niet in de 206 niet in de F) met een lila Fiesta of...
- Remieme 15u met F of te voet
- Sander en Eefje C2
- Lars en .......?
S'avonds :
- Inge & Em-gee-fke 18u Volvo
- Guido (OV) 18/19u MGF, of te voet als hij het dan al niet meer doet
- Fran en Erik (MGF hoop ik)
- Daphne ,Kyron (weinig engels aan
- Miche (OV)
- Kasper & Marion (eind van de middag, bij mooi weer vroeger)
Weten het nog niet?
- Pete (ziekerverzorger ?)
- Ivan
- Luc en Veerle (beslissen later deze week





