BUTTON_POST_REPLY 84 berichten
Baal dag
  • Jean
    MGF/TF Die Hard
    MGF/TF Die Hard
    BerichtenCOLON 437
    GeregistreerdCOLON wo jun 22, 2005 3:27 pm
    WoonplaatsCOLON Graetheide
    CONTACTCOLON

door Jean » di okt 10, 2006 8:12 pm

Ik moet nu alleen de binnenkant afmaken, maar dat wil ik combineren met de ramen afstellen en dan heb ik toch wat meer tijd nodig. Ik ben alweer blij dat ik in mijn eigen auto kan rijden. :D
    MGF 1.8 VVC Volcano voor de deur voorzien van:

TTB, K&N-filter + hitteschild, Magnecor bougiekabels, assortiment RVS boutjes en schroefjes, platinum bougies, Thropy koplampen, remservo steun, alu pookknop, alu + leer handremhendel. En nog een hoop wat er in of op moet.
  • Bruce
    Erelid
    Erelid
    BerichtenCOLON 7787
    GeregistreerdCOLON vr jul 29, 2005 11:39 am
    WoonplaatsCOLON Zevenhuizen (NL)

door Bruce » di okt 10, 2006 8:16 pm

Jean,

Welkom terug.. fijn dat je je kindje weer terug hebt... :lol:
    Witte pinkers,stoelverwarming,K&N 57i,52 mm TTB,glazen windscherm,,LLW kitje,mk2 middensteun,de-cat pijp,Phoenix exhaust,TF-LE-80th An. velgen,TF radiator,Trophy splitter,lowering pins,HID koplampen,Momo pook,zwarte raamomlijsting,Alu. teller ringen,zwarte trophy inserts,trophy uitlaat spruitstuk,mk2 downpipe,AP's,304 schijven, Piper Cams,Trophy spoiler,Viper stripes,Magnacor leads, KH-splitter,DVA head, Emerald ECU and mapping
  • Jean
    MGF/TF Die Hard
    MGF/TF Die Hard
    BerichtenCOLON 437
    CONTACTCOLON

door Jean » di okt 10, 2006 10:32 pm

Zo voelt het wel een beetje. Ik heb er in Italie ook niet veel gezien. 2 FF rn 1 TF en ook nog allemaal rood (nee niet de zelfde FF was in verschillende plaatsen) Wel veel MX-5-en en Porches.

TTB, K&N-filter + hitteschild, Magnecor bougiekabels, assortiment RVS boutjes en schroefjes, platinum bougies, Thropy koplampen, remservo steun, alu pookknop, alu + leer handremhendel. En nog een hoop wat er in of op moet.
  • Kasper
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 5017
    GeregistreerdCOLON ma sep 06, 2004 9:43 pm
    WoonplaatsCOLON Veghel (N.Br. NL)

door Kasper » di okt 10, 2006 10:35 pm

Tja zo'n beetje de meest zeldzame auto in Italie is de MG(T)F....
    een Ferrari zie je zo op iedere straathoek :wink:
    MGFvvc '96 Charcoal met een heleboel mods - MGCGT '68 Tartan met wat mods -
    MGTF '05 BRG HFF inmiddels niet meer volledig origineel
  • Jean
    MGF/TF Die Hard
    MGF/TF Die Hard
    BerichtenCOLON 437
    CONTACTCOLON

door Jean » di okt 10, 2006 10:40 pm

Kasper schreefColoneen Ferrari zie je zo op iedere straathoek :wink:

Nee ,dat klopt niet. Ik heb er maximaal 5 gezien. Porches ben ik mee gestopt om te tellen. Had ik niet verwacht. Die zag je pas op elke straat hoek. Zelfs achter elkaar in de file

Coen
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 7748
    GeregistreerdCOLON vr jan 21, 2005 4:29 pm
    WoonplaatsCOLON Amsterdam

door Coen » di okt 10, 2006 11:50 pm

Jean schreefColonNee ,dat klopt niet. Ik heb er maximaal 5 gezien. Porches ben ik mee gestopt om te tellen. Had ik niet verwacht. Die zag je pas op elke straat hoek. Zelfs achter elkaar in de file

Breng maar eens een bezoekje aan Maranello ;)
  • Jean
    MGF/TF Die Hard
    MGF/TF Die Hard
    BerichtenCOLON 437
    CONTACTCOLON

door Jean » wo okt 11, 2006 5:28 pm

Misschien volgende keer, maar ik ben niet al te ver uit de buurt van Maranello geweest en kortbij Monza.

Milaan, Pisa, Lucca, Sienna, Florence, Bologna en Venetië. We hebben nu de belangrijkste touristische plaatsen gehad. We hebben nog wat kleine plaatsen gehad en zowel op de auto(snel)weg en de wegen binnen door gereden.

In ieder geval goed eten daar. Het kan wel eens tegenvallen als je iets wil uitproberen :| . Uit eigen ervaring raad ik een gefrituurde visschotel af. Complete garnalen, visjes en inktvisjes. Ik hou wel van vis, maar wel graag iets groter en niet te veel 'onderdelen' erbij. Voor de rest moet je de salade/groente en aardappelen/frieten overal bij bestellen, dus het ziet er niet te duur uit, maar je betaald dan wel weer goed voor een bordje sla. Als je denkt goedkoop uit te zijn, passen ze de porties wel aan of het is uit de magnetron. :|

Engelsen (op leeftijd) hebben in ieder geval hebben zo'n goede indruk achter gelaten. In het laatste hotel was er een touringcar met Engelsen op leeftijd. Staan er smorgens er twee bij ons op de deur te rammen. Ze moesten Mary hebben in kamer 249 en wij hadden 246. Mary had ook de eerste kamer in de gang, wij lagen aan de zelfde kant van de gang, maar er zat nog nummertje 248 en 247 tussen :roll: . Angelique had al 5 keer geroepen "Wrong room" (hadden gehoorapparaat zeker niet in), komen ze na 5 minuten nog eens gezellig terug met z'n tweeen, nog eens proberen. :evil:

Toen was ik ook wakker genoeg om antwoord te geven. :wink: Heeft uiteindelijk wel geholpen. Lopen ze weg: "I think they are German" :lol:

Coen
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 7748
    GeregistreerdCOLON vr jan 21, 2005 4:29 pm
    WoonplaatsCOLON Amsterdam

door Coen » wo okt 11, 2006 5:31 pm

Jean schreefColon "I think they are German" :lol:

:lol:

Die Engelsen maken mooie auto's maar verder? ;)
  • Bruce
    Erelid
    Erelid
    BerichtenCOLON 7787
    GeregistreerdCOLON vr jul 29, 2005 11:39 am
    WoonplaatsCOLON Zevenhuizen (NL)

door Bruce » do okt 12, 2006 7:12 am

Coen schreefColon
    Jean schreefColon "I think they are German" :lol:

:lol:

Die Engelsen maken mooie auto's maar verder? ;)

Nou, dan mag je de rollator onder ze vandaan schoppen :evil:
    Witte pinkers,stoelverwarming,K&N 57i,52 mm TTB,glazen windscherm,,LLW kitje,mk2 middensteun,de-cat pijp,Phoenix exhaust,TF-LE-80th An. velgen,TF radiator,Trophy splitter,lowering pins,HID koplampen,Momo pook,zwarte raamomlijsting,Alu. teller ringen,zwarte trophy inserts,trophy uitlaat spruitstuk,mk2 downpipe,AP's,304 schijven, Piper Cams,Trophy spoiler,Viper stripes,Magnacor leads, KH-splitter,DVA head, Emerald ECU and mapping
BUTTON_POST_REPLY 84 berichten