Misschien volgende keer, maar ik ben niet al te ver uit de buurt van Maranello geweest en kortbij Monza.
Milaan, Pisa, Lucca, Sienna, Florence, Bologna en Venetië. We hebben nu de belangrijkste touristische plaatsen gehad. We hebben nog wat kleine plaatsen gehad en zowel op de auto(snel)weg en de wegen binnen door gereden.
In ieder geval goed eten daar. Het kan wel eens tegenvallen als je iets wil uitproberen

. Uit eigen ervaring raad ik een gefrituurde visschotel af. Complete garnalen, visjes en inktvisjes. Ik hou wel van vis, maar wel graag iets groter en niet te veel 'onderdelen' erbij. Voor de rest moet je de salade/groente en aardappelen/frieten overal bij bestellen, dus het ziet er niet te duur uit, maar je betaald dan wel weer goed voor een bordje sla. Als je denkt goedkoop uit te zijn, passen ze de porties wel aan of het is uit de magnetron.
Engelsen (op leeftijd) hebben in ieder geval hebben zo'n goede indruk achter gelaten. In het laatste hotel was er een touringcar met Engelsen op leeftijd. Staan er smorgens er twee bij ons op de deur te rammen. Ze moesten Mary hebben in kamer 249 en wij hadden 246. Mary had ook de eerste kamer in de gang, wij lagen aan de zelfde kant van de gang, maar er zat nog nummertje 248 en 247 tussen

. Angelique had al 5 keer geroepen "Wrong room" (hadden gehoorapparaat zeker niet in), komen ze na 5 minuten nog eens gezellig terug met z'n tweeen, nog eens proberen.
Toen was ik ook wakker genoeg om antwoord te geven.

Heeft uiteindelijk wel geholpen. Lopen ze weg: "I think they are German"