




Jupilerman schreefColonik vraag mij af waar ik mijn MGCCA lidkaart heb gelaten? hoeveel korting is dat nu weer?
Jarno schreefColons er een mogelijkheid om ter plekke nog te betalen? (geld voor de rit en eten)

ErikB schreefColonTer plekke kan je je nog altijd de dag zelf inschrijven (voor diezelfde 10,00 EUR). Het eten niet, dat moeten we op tijd doorgeven aan de catering.
Als je zeker bent dat je komt, kan ik wel even voorschieten en alvast de betaling afronden. Moet ik natuurlijk wel zeker zijn dat ik die 50,00 EUR weerzie (10,00 rit, roadbook, ... + 2 x 20 avondeten).




Ter plekke kan je je nog altijd de dag zelf inschrijven (voor diezelfde 10,00 EUR). Het eten niet, dat moeten we op tijd doorgeven aan de catering.
Als je zeker bent dat je komt, kan ik wel even voorschieten en alvast de betaling afronden. Moet ik natuurlijk wel zeker zijn dat ik die 50,00 EUR weerzie (10,00 rit, roadbook, ... + 2 x 20 avondeten).



MGF schreefColonWe komen hoe dan ook, dus als dat zou kunnen heel graag, dan betaalt m'n vader jou het geld Zondag terug. Het is inderdaad 50 euro, rit + 2 keer eten.
Jaded schreefColonErik, ik heb per ongeluk twee keren overgeschreven (dus € 100).
Gebruik dat geld voor Jarno, dan krijg ik zijn deel zondag wel.
Gebruikers op dit forum: 3 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.