Na een
of
kunnen we gaan
op de
.





ErikB schreefColonHeeft mg-sp een stand op de kempenrit ?
ErikB schreefColonHoe regelen we de vlaggen e.a. ... anders bellen we morgen (euh straks) wel even.

Bruno schreefColonDe avond voordien, spelen, op de grote markt o.a. "the fun lovin' criminals" en "Pragha Khan" op Maanrock, en voor de Nederlanders, ze spelen volledig GRATIS.![]()
![]()








Gebruikers op dit forum: 7 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.