bakel schreefColon1x in het jaar de auto in de wax zetten is meer als genoeg
Ja, ben ik volkomen met je eens...

bakel schreefColon1x in het jaar de auto in de wax zetten is meer als genoeg




Bruce schreefColonBtw, volgens mij heb ik wel een beetje te veel gebruikt, 1/4 fles voor een poetsbeurt... of klopt dat wel??

Remieme schreefColonProbeer het 2x per jaar te doen. Heb de spullen al in huis, maar nog niet aan toe gekomen. Als het weer zo blijft, ga ik morgen een poging wagen



Gebruikers op dit forum: 13 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.