PatrickT schreefColonmag ik eindelijk eens erik's F aanschouwen! begon al te twijfelen aan de echtheid ervan
Hij is in het echt eigenlijk BRG, heeft rode bekleding, 22 inch wielen en AutoStyle bumpers..

PatrickT schreefColonmag ik eindelijk eens erik's F aanschouwen! begon al te twijfelen aan de echtheid ervan

MGF schreefColonErikB schreefColon'k Weet alleen nog niet welke velgen. Hopelijk de Trophy's, maar waarschijnlijk de TF160 wielen. Voor de Trophy's heb ik bandjes besteld, maar de kans dat ze nog binnen zijn voor het weekend was klein.
Waarom leg je er Trophy's onder, de TF160 zijn IMO een stuk mooier..
Ik ben benieuwd hoe het staat IRL.



ErikB schreefColonIn onze setup is het dag en nacht verschil de TF160 velgen of de Trophy velgen? Vergeet niet dat het geen standaard Trophy's zijn:
Als de bandjes ten laatste zaterdag binnen zijn, dan komen we met de Trophy's en anders zijn het de stijlvolle TF160's...
'k Ben benieuwd naar het effect wanneer de zwarte erop zullen liggen
Gebruikers op dit forum: 10 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.