Brooklands schreefColonDit om de import wagens van de Dutch originals te kunnen (onder)scheiden.
Je zou haast zeggen dat het de meest geïmporteerde auto is procentueel gezien. Van de F zijn er dacht ik maar iets van 500 verkocht in Nederland en je ziet er een heel stuk meer rijden. Gelukkig kan ik het 9 van de 10 keer zien aan het nummerbord.


