proficiat met uw aankoop en welcome to the club
Had trouwens ook een kennis meegenomen die zelf Porsche rijdt, en hij wist waar we op moesten letten met rijden dus het was allemaal goed!
Heb ook een tijd met beide gereden en ik moet eerlijk toegeven dat er toch nog heel wat verschillen zijn tussen beide wagens op gebied van rijden. Is dat uw kennis (met krukken
@ Bruce:
Hoeveel PK's heb je nu al gratis met al je pub voor mg-sp





