camiel456 schreefColonWas leuk iedereen weer te zien! Altijd gezellig!
inderdaad, na een paar jaar van afwezigheid vond ik het erg gezellig om weer eens in Houten op te duiken. Een gezellige dag, goed gezelschap en volop MG's
Het blijft alleen jammer dat er zo weinig onderdelen en after market spullen voor de F en TF te vinden zijn....
MGFvvc '96 Charcoal met een heleboel mods - MGCGT '68 Tartan met wat mods - MGTF '05 BRG HFF inmiddels niet meer volledig origineel