Cool filmpje, Amon, dat zou toch wel leerzaam zijn als ik ook dat zo kon filmen en weergeven achteraf.
Na grondige inspectie van de wagen hebben we gemerkt dat we het geluid dat we op Zandvoort tijdens de bochten hoorden, toe te schrijven was aan de rechtse schokdemper, die heu, totaal niet functioneerde, omdat er een bout ontbrak, en we gewoon op de bumpstop reden rechts vooraan. Ondanks dat, mogen we toch niet klagen van de wegligging en ging het nog behoorlijk snel ....
Ook zitten we motorisch nog steeds met een probleem. De uitlaatgassen gaan nog steeds in het koelwater en duwen het koelwater gewoon door de stop weg na een kwartiertje rijden. Ook hebben we een verschil in compressie op de cilinders gaande van 11 to 14 bar. De kop wordt dusdoende van het blok gehaald, en tevens wordt er een scherpe uitlaatnokkenas geplaatst, als we dan toch bezig zijn. Even onderzoeken dus of de uitlaatgassen via kop, koppakking, dan wel via liners in het koelwater komt. Ik hoop zeker niet op het laatste, want dan beginnen we van voor af aan.....
Als we dat allemaal hebben getakeld, t.t.z. de vering terug "veert", het blok geen water meer spuwt en het vermogen stillaan richting wenselijke 200+ gaat, zullen we een heel ander autootje hebben, een autootje waar we nu al niet mogen van klagen trouwens, want op Zolder kan hij met al zijn mankementen al sub 2.00 min draaien.
Benieuwd !!!