











RemcovanKuilenburg schreefColonIk kreeg net de melding dat wij niet meer welkom zijn op beide onderdelen![]()
Die oude knar loopt altijd te zeiken. Maar als je het met een race MG A doet is het geen probleem.
Van der Valk was weer genieten van de bediening die eigenlijk niet wist wat ze met ons aan moest.



Drikje S1 schreefColonBruno, duidelijk, zoiets had ik wel al verwacht, alleen al het geluid kunnen ze al moeilijk over doen.
Merk het wel eens met de Elise op straat, je geeft alleen maar een beetje gas waarbij de boel een beetje begint te grommen, terwijl je nog steeds rustig aandoet, maar alle gebaren worden je al toebedeeld alsof je snoeihard voorbij komt zetten.
Ooit eens met de Elise op een vrij rijden dag met MG-B's incl. picknickmand op Zandvoort gereden ggrrr, alsof ze op het Scheivlak de auto willen parkeren om vervolgens op de Hunzerug te gaan picknicken om de rest van de auto' s over het circuit te aanschouwen.
Drikje.

Mr. Dj M. schreefColonVandaag is inderdaad een leuk dagje Houten geweest, met een drukte die ook ik niet had verwacht. Duidelijk drukker dan de laatste keer dat ik was.
Eenmaal binnen stond de stand mooi direct in beeld (en daar neem ik dan weer geen foto van.....) en ook vele andere bekende stands stonden er weer. Dat betekent dus oude onderdelen, niet F en TF gerelateerd, maar ook weer schaalmodellen, posters en ander merk gerelateerd spul.
Zelf dit keer het nodige poster materiaal gevonden wat ik nog niet had en een boek gezien dat ik misschien nog eens aanschaf:
-plaatje-
Buiten ook even gezellig bij elkaar gekomen rondom de nieuweling binnen het forum, de ZT van Jan. Geweldig om hem zo mooi in de zon te zien schijnen en z'n ware aard te zien tonen![]()
![]()
-plaatje-
-plaatje-
-plaatje-
Loony tunezzzz zijn mooi meegenomen [KLIK]
En buiten nog meer spul, zoals de lekker fel gekleurde ZT-T die je hierdoor sowieso niet over het hoofd kon zien:
-plaatje-
Altijd mooi zo'n ZS Mk2:
-plaatje-
En dan na de terugweg even nog een rondje doen, want de zon scheen![]()
-plaatje-
-plaatje-
Ik hoorde in de buurt van Houten een gele racer brullen en tjonge, jonge ..... dat die krasse knarren daar nu moeite mee hebben Gebruikers op dit forum: 5 en 0 gasten
Copyright © 2020. All Rights Reserved. Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Limited.