BUTTON_POST_REPLY 109 berichten
MG Informatie / Onderdelendag 2014 - 12 januari in Houten
  • Rick
    Clubshop, Gallery en Penningmeester
    Clubshop, Gallery en Penningmeester
    BerichtenCOLON 7030
    GeregistreerdCOLON zo apr 01, 2007 8:23 pm
    WoonplaatsCOLON Sambeek (NL)
    CONTACTCOLON

    Re: MG Informatie / Onderdelendag 2014 - 12 januari in Houte

    door Rick » ma jan 13, 2014 1:19 am

    Het was weer een geslaagde dag en leuk om iedereen weer te spreken.
    MGF British Racing Green 1997
    MG ZT 260 SE Pearl Black 2004 sold
    MG ZR 160 Starlight Silver 2004 sold
    Seat Leon ST FR Dynamic Montsandrood 2014
  • Bruce
    Erelid
    Erelid
    BerichtenCOLON 7787
    GeregistreerdCOLON vr jul 29, 2005 11:39 am
    WoonplaatsCOLON Zevenhuizen (NL)

    Re: MG Informatie / Onderdelendag 2014 - 12 januari in Houte

    door Bruce » ma jan 13, 2014 7:54 am

    Kan het eten volgend jaar met iets minder schunnigheden?
    Witte pinkers,stoelverwarming,K&N 57i,52 mm TTB,glazen windscherm,,LLW kitje,mk2 middensteun,de-cat pijp,Phoenix exhaust,TF-LE-80th An. velgen,TF radiator,Trophy splitter,lowering pins,HID koplampen,Momo pook,zwarte raamomlijsting,Alu. teller ringen,zwarte trophy inserts,trophy uitlaat spruitstuk,mk2 downpipe,AP's,304 schijven, Piper Cams,Trophy spoiler,Viper stripes,Magnacor leads, KH-splitter,DVA head, Emerald ECU and mapping
  • Avatar gebruiker
    RemcovanKuilenburg
    Clubshop, PR en Forum administrator
    Clubshop, PR en Forum administrator
    BerichtenCOLON 5552
    GeregistreerdCOLON wo jul 02, 2008 12:13 am
    WoonplaatsCOLON Amersfoort

    MG Informatie / Onderdelendag 2014 - 12 januari in Houten

    door RemcovanKuilenburg » ma jan 13, 2014 8:20 am

    Ik kreeg net de melding dat wij niet meer welkom zijn op beide onderdelen ;-)

    Die oude knar loopt altijd te zeiken. Maar als je het met een race MG A doet is het geen probleem.
    Van der Valk was weer genieten van de bediening die eigenlijk niet wist wat ze met ons aan moest.
    MG F 1.8 MPI 1996 en winnaar Dyno 2008, 2010 en 2011
    Volvo V60 Volvo Ocean Race 2012
    Audi A3 1.6 TDI Amb. Pro line Buss. S-tronic 2011

    Lid van MG Car Club UK.
  • Avatar gebruiker
    amnon
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1056
    GeregistreerdCOLON za jul 18, 2009 2:29 pm
    WoonplaatsCOLON Purmerend
    CONTACTCOLON

    Re: MG Informatie / Onderdelendag 2014 - 12 januari in Houte

    door amnon » ma jan 13, 2014 9:33 am

    Ik ben benieuwd welke knasse oude knar dat is, we hebben zeker geen foto?
    Bruno, je opmerking t.a.v. een MG A, ik vrees dat daar veel waars in zit, er wordt met twee maten gemeten en het wordt tijd dat de oude generatie wat plaats maakt voor de mensen die hun pensioenen betaald... :-/°

    Net als de afgelopen jaren was het weer schitterend weer...
    Afbeelding
    Jammer dat iedereen zo verspreid over de dag komt, hebben lang niet iedereen gezien en konden helaas niet langer blijven.

    P.S. Laat de oude zeurpiet de auto's dan maar naar buiten duwen, toch?
    Het was de MGF Trophy 160, Trophy Yellow, ZandF stage 1 & 2 re-mapped, cold air feed, aangepast IAT sensor, low level warning kit, inox koelbuizen, Pipercross panel filter, maar heb hem helaas ingeruild. Hij is nu in het buitenland en als iemand weet welk buitenland en wie de gelukkige bezitter is van "mijn" auto, wil ik het heel graag weten. Voor nu resten de herinneringen: Youtube kanaal 1 en Youtube kanaal 2
  • Avatar gebruiker
    camiel456
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1478
    GeregistreerdCOLON zo jan 06, 2013 4:34 pm
    WoonplaatsCOLON Nijmegen

    Re: MG Informatie / Onderdelendag 2014 - 12 januari in Houte

    door camiel456 » ma jan 13, 2014 10:24 am

    Hij staat op het filmpje. 'Grote' ouwe zeur vent int boswachter groen.
    - Mini Cooper S R56

    (A.K.A. Koos MG Loos....)
  • luigi1515
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1786
    GeregistreerdCOLON vr feb 11, 2011 8:00 pm
    WoonplaatsCOLON Roermond

    Re: MG Informatie / Onderdelendag 2014 - 12 januari in Houte

    door luigi1515 » ma jan 13, 2014 10:52 am

    Dat boek op Martin's foto heb ik ook zien liggen. Prijs was meen ik 45 euro.

    Helaas heb ik maar heel even bij de stand voorbij kunnen lopen en even met Martin gebabbeld. Een kennis had een stand op de beurs en daar stonden we bij. Bovendien was de kater van de dag ervoor ook niet erg lief.

    Helaas weinig spul voor de F en TF, maar over het algemeen wel een aardige beurs.
  • Avatar gebruiker
    Mr. Dj M.
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 3707
    GeregistreerdCOLON wo okt 15, 2008 9:13 pm
    WoonplaatsCOLON Nieuwerkerk a/d IJssel

    Re: MG Informatie / Onderdelendag 2014 - 12 januari in Houte

    door Mr. Dj M. » ma jan 13, 2014 12:25 pm

    @Bruno: Balen van die zeikers bij de organisatie, het wordt inderdaad tijd dat die oudjes eens respect tonen voor anderen :twisted:

    Wat dat boek betreft, dat was op de enige stand die alleen maar boeken verkocht. Ze hadden er enkele liggen.
    Ik ga nog wel eens op het web zoeken, hij was 40 euro op de stand en dat is flink aan de prijs vind ik...

    @Luuk: Inderdaad even gebabbeld en van je kater was niks te merken hoor :lol:
    De F'jes zijn gister al even uit de doos gegaan. Overzetten van softtop is bijna niet te doen zonder de boel kapot te maken. Zowel de dichte als de open top zijn gemaakt van een soort kunststof dat te soepel is, maar wel compleet verlijmd is...
    Voor nu dus maar het voorraam gewisseld en de lak nog wat gepoetst van de blauwe, resultaat is best oke moet ik zeggen.

    Detaillering updates volgen nog, maar gaat goed komen thumbsup
    Afbeelding
  • luigi1515
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1786
    GeregistreerdCOLON vr feb 11, 2011 8:00 pm
    WoonplaatsCOLON Roermond

    Re: MG Informatie / Onderdelendag 2014 - 12 januari in Houte

    door luigi1515 » ma jan 13, 2014 1:02 pm

    Ben benieuwd wat je ervan gaat brouwen!
  • Avatar gebruiker
    amnon
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1056
    GeregistreerdCOLON za jul 18, 2009 2:29 pm
    WoonplaatsCOLON Purmerend
    CONTACTCOLON

    Re: MG Informatie / Onderdelendag 2014 - 12 januari in Houte

    door amnon » ma jan 13, 2014 1:16 pm

    Ik ben wel eens een "do it yourself" "how to" manual tegengekomen voor het vervangen van je softtop. Komt inderdaad veel verlijmen bij te pas...

    Oh, en dat boek "MGF TF restoration manual" van "Roger Parker", op ebay, item no.: 331087204360 voor € 33,54 (inclusief verzendkosten naar NL)
    Net gekocht, je kan op Amazon gedeeltelijk de inhoud bekijken van de epub.
    Heb hem alleen al gekocht omdat Bruno's auto er in staat zonder toestemming ;-)
    Het was de MGF Trophy 160, Trophy Yellow, ZandF stage 1 & 2 re-mapped, cold air feed, aangepast IAT sensor, low level warning kit, inox koelbuizen, Pipercross panel filter, maar heb hem helaas ingeruild. Hij is nu in het buitenland en als iemand weet welk buitenland en wie de gelukkige bezitter is van "mijn" auto, wil ik het heel graag weten. Voor nu resten de herinneringen: Youtube kanaal 1 en Youtube kanaal 2
  • brusten
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1397
    GeregistreerdCOLON zo apr 14, 2013 10:20 pm

    Re: MG Informatie / Onderdelendag 2014 - 12 januari in Houte

    door brusten » ma jan 13, 2014 3:08 pm

    RemcovanKuilenburg schreefColonIk kreeg net de melding dat wij niet meer welkom zijn op beide onderdelen ;-)

    Die oude knar loopt altijd te zeiken. Maar als je het met een race MG A doet is het geen probleem.
    Van der Valk was weer genieten van de bediening die eigenlijk niet wist wat ze met ons aan moest.


    Oei Remco wat is er gebeurd misschien
  • Arjan
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 2696
    GeregistreerdCOLON di jan 03, 2006 10:51 am
    WoonplaatsCOLON Nijmegen, Nederland.

    Re: MG Informatie / Onderdelendag 2014 - 12 januari in Houte

    door Arjan » ma jan 13, 2014 4:14 pm

    Ik was erbij, weet van niets en ontken alles....
    Laatst bijgewerkt door 1 op Arjan, in totaal 0 keer bewerkt.
    MGTF 135 Trophy Blue 2002 Chrome Pack K&N 57i airfilter
    Foto album
  • brusten
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1397
    GeregistreerdCOLON zo apr 14, 2013 10:20 pm

    Re: MG Informatie / Onderdelendag 2014 - 12 januari in Houte

    door brusten » ma jan 13, 2014 4:20 pm

    Hey Arjan mogen ze niet meer op Houten staan ?
  • brusten
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1397
    GeregistreerdCOLON zo apr 14, 2013 10:20 pm

    Re: MG Informatie / Onderdelendag 2014 - 12 januari in Houte

    door brusten » ma jan 13, 2014 5:11 pm

    Deze foto's hebben geen uitlwg nodig geloof ik.
    mooi topje Remco :applaus:
  • Avatar gebruiker
    Andros
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1601
    GeregistreerdCOLON zo jan 10, 2010 8:17 pm
    WoonplaatsCOLON 't Stad

    Re: Re: MG Informatie / Onderdelendag 2014 - 12 januari in H

    door Andros » ma jan 13, 2014 6:09 pm

    Drikje S1 schreefColonBruno, duidelijk, zoiets had ik wel al verwacht, alleen al het geluid kunnen ze al moeilijk over doen.

    Merk het wel eens met de Elise op straat, je geeft alleen maar een beetje gas waarbij de boel een beetje begint te grommen, terwijl je nog steeds rustig aandoet, maar alle gebaren worden je al toebedeeld alsof je snoeihard voorbij komt zetten.

    Ooit eens met de Elise op een vrij rijden dag met MG-B's incl. picknickmand op Zandvoort gereden ggrrr, alsof ze op het Scheivlak de auto willen parkeren om vervolgens op de Hunzerug te gaan picknicken om de rest van de auto' s over het circuit te aanschouwen.

    Drikje.


    Och, sinds ik de Daytona heb merk ik dat ook. Ik zwaai gewoon vrolijk terug en trek me daar niet al te veel van aan. Genoeg bumperklevers, linksrijders en andere debielen op de baan die veel meer overlast opleveren.

    Sent from my ZP990 using Tapatalk
    De nachtspotter!
  • Avatar gebruiker
    Sjonnie
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1387
    GeregistreerdCOLON vr mei 10, 2013 12:23 pm
    WoonplaatsCOLON Op dit forum

    Re: MG Informatie / Onderdelendag 2014 - 12 januari in Houte

    door Sjonnie » ma jan 13, 2014 7:03 pm

    Mr. Dj M. schreefColonVandaag is inderdaad een leuk dagje Houten geweest, met een drukte die ook ik niet had verwacht. Duidelijk drukker dan de laatste keer dat ik was.

    Eenmaal binnen stond de stand mooi direct in beeld (en daar neem ik dan weer geen foto van.....) en ook vele andere bekende stands stonden er weer. Dat betekent dus oude onderdelen, niet F en TF gerelateerd, maar ook weer schaalmodellen, posters en ander merk gerelateerd spul.
    Zelf dit keer het nodige poster materiaal gevonden wat ik nog niet had en een boek gezien dat ik misschien nog eens aanschaf:
    -plaatje-

    Buiten ook even gezellig bij elkaar gekomen rondom de nieuweling binnen het forum, de ZT van Jan. Geweldig om hem zo mooi in de zon te zien schijnen en z'n ware aard te zien tonen thumbsup :love:

    -plaatje-

    -plaatje-

    -plaatje-

    Loony tunezzzz zijn mooi meegenomen [KLIK]


    En buiten nog meer spul, zoals de lekker fel gekleurde ZT-T die je hierdoor sowieso niet over het hoofd kon zien:
    -plaatje-

    Altijd mooi zo'n ZS Mk2:
    -plaatje-


    En dan na de terugweg even nog een rondje doen, want de zon scheen 8)
    -plaatje-

    -plaatje-


    Hi Martin,

    Inderdaad weer een setje knappe foto's thumbsup

    Ik moet zeggen dat op jouw foto's Zed inderdaad errug groen is. Job well done!

    Dank voor de opname van het uitlaatgeluidje. Ik vind hem lekker bescheiden. :love: Ik hoorde in de buurt van Houten een gele racer brullen en tjonge, jonge ..... dat die krasse knarren daar nu moeite mee hebben :wink:

    De Gele Banaan is te koop voor een bescheiden 5K. Advert is (voorlopig) hier te vinden. Opties gaan niet verder dan xenon maar je valt wel op in een aardbeienveldje :lol:

    Anyway.... Tx! en misschien tot april?

    Greetz,

    Jan
    Fun car MG F 1,8i 2001 - Anthracite LQW - 16" powdercoated Black Metallic - Lowering pins - Milltek einddemper (a.k.a. Blèrpijp :-D)
    Daily HWMO MG ZT-T 190+ - Xpower Grey - Custom RVS Uitlaat - And then some :-)
    Daily SWMBO Rover 75 2.5 Manual - Stirling Silver - Completely authentic :-)

    ꝉ (RIP) MG ZT 190+ - Black Olive # 8/8 - Miss February 2016 - the75andztclub.co.uk

    If it don't fit use a hammer!
BUTTON_POST_REPLY 109 berichten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 5 en 0 gasten