Hi Camiel en Rick,
Dat kon ik natuurlijk niet over mijn kant laten gaan.... een geweldige rit en hem dan niet uitrijden.
Dus vandaag was het zo ver.
M had er zin in en wij ook. Vanmorgen om een uur of tien vertrokken uit Molenhoek op weg naar Niftrik.
It gêt oan (of zoiets

)
De startlocatie was eenvoudig gevonden en vandaar uit was het op weg naar het pontje. Toch iets minder druk dan op 21 juli


De rit ging verder en op
Rue de Camiel bleek dat een beetje regen wonderen doet voor het stof.

Ook de achterliggers hadden profijt van de regen van de afgelopen dagen

Tijd voor de lunch....ietsiepietsie minder druk dan in juli.

...maar geweldig weer dus het dakje kon tijdens de lunch gewoon blijven waar het hoort.

Op een (voor kenners bekende) plek was het tijd voor een korte stop. Geen pech stop deze keer maar een mooi moment om wat foto's te maken. Ik deel er twee met jullie.

En voordat we weer vertrokken....

De rit verder zonder problemen kunnen afronden. We vonden met name de bruggen bij Kleve erg leuk (leeg dus vol gas)

Tot aan het restaurant op het eindpunt "topless" kunnen rijden. En dat in oktober! We hebben de rit als super ervaren. Nogmaals dank aan Camiel en Rick
We houden ons aanbevolen voor een gezamenlijke rit volgend jaar.
M is er klaar voor
Fun car MG F 1,8i 2001 - Anthracite LQW - 16" powdercoated Black Metallic - Lowering pins - Milltek einddemper (a.k.a. Blèrpijp :-D)
Daily HWMO MG ZT-T 190+ - Xpower Grey - Custom RVS Uitlaat - And then some :-)
Daily SWMBO Rover 75 2.5 Manual - Stirling Silver - Completely authentic :-)
ꝉ (RIP) MG ZT 190+ - Black Olive # 8/8 - Miss February 2016 - the75andztclub.co.uk
If it don't fit use a hammer!