hubertschilder schreefColonDe reden dat dit niet mocht was het gevaar dat zo een ventiel opeens losschiet. Onder 16 bar+ zal dat een aardig projectiel zijn wat door je auto schiet.
Op de andere ventielen staan 27 bar, als je het goed doet worden ze er op gelast en daarna gefit. Dit moet geen probleem zijn.
crazywolf schreefColonIk heb hier ook over nagedacht tukker... zit op moment met een veerbol die mij leeg lijkt...
Als het membraan lek is zit er waarschijnlijk nu nog vloeistof in het bovenste gedeelte te klotsen.
als je hem dus vult met warme vloeistof kan je voelen waar het zit. Je zal er wel iets perslucht op moeten zetten om het door de gaatjes van het ventiel te krijgen. 0,5 bar zou al voldoende moeten zijn.




