Eerste keer met mijne op de bank dus heb totaal geen vergelijkpunt.
Wat ik wel kan zeggen is dat globaal mijn aanpassingen blijkbaar nut hebben
-Zandf ECU
-Ported en Flowed door Sander
-K&N filter 57i kit, aangepast met behuizing erond voor lagere lucht temperatuur (temp getest met uitlezing tegen 130 en 190km/h +-8 tot 10c lager op de sensor)
-Piper 4-2-1
-De Cat, Zelf gemaakt door een buis in een oude cat te lassen op de correcte buismaat (aka mijn einddemper zijn doormeter)
-Bastuk Einddemper
Had dus 151pk op de wielen volgens goes dus 151*15% zou dus +-175pk zijn MAAR de meting leek me wat bizar vermits de andere trophy's met zandf ecu maar op 160-165pk kwamen op de motor??
Wat ook was is dat de RPM meting totaal mis is op mijn wagen de limiter sloeg al in net over de 7000rpm op hun meting terwijl hij wel degelijk maar de geupgrade stage 2 in werkelijkheid(even getest op de terugweg kan hem ook wel eens uitlezen met een scanner), dus mijn curve light er compleet langs met +-400rpm, dus eigenlijk heb ik niet 151pk op 6900rpm maar 151pk op +-7300rpm.
De reden voor deze fout is simpel... de RPM wordt manueel gecalibreerd en niet gemeten... de bank vraagt 3000rpm te houden en neemt deze dan als vaste waarde voor 3000rpm zelfs als de persoon 3400rpm houd bvb.... best bizar?
Nu het was best leuk en gezellig dat wel en ik weet dat mijn trophy best wat power extra heeft tegenover een standaard.. maar hoeveel juist ben ik toch nog niet echt uit.