BUTTON_POST_REPLY 188 berichten
Rit Zuid-Limburg op 28 april
  • Avatar gebruiker
    camiel456
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1478
    GeregistreerdCOLON zo jan 06, 2013 4:34 pm
    WoonplaatsCOLON Nijmegen

    Re: Rit Zuid-Limburg op 28 april

    door camiel456 » zo apr 07, 2013 8:00 pm

    Wat een heerlijke route! mensen die nog twijffelen! gewoon doen!!
    Vandaag proefgereden met tom en sergio.

    Echt genoten, top wegen, heerlijk landschap en volle gas knallen op sommige stukken!

    Voor ieder wat wils.

    :applaus: ik tel vast af voor 28e :dancing))
    - Mini Cooper S R56

    (A.K.A. Koos MG Loos....)
  • firefighter
    MGF/TF Die Hard
    MGF/TF Die Hard
    BerichtenCOLON 317
    GeregistreerdCOLON za feb 06, 2010 6:02 pm
    WoonplaatsCOLON Beek en Donk, NL.
    CONTACTCOLON

    Re: Rit Zuid-Limburg op 28 april

    door firefighter » zo apr 07, 2013 8:04 pm

    Nog 21 dagen !!! :wink:
    MGF 1999 Anthracite
    viewtopic.php?t=9560

    MG Car Club Holland
    http://www.mgcarclub.nl

    HardTop, 15 inch V-spokes velgen met winterbanden, L.L.kit, walnut steering wheel,
    K&N Luchtfilter, 52mm gasklep, Toyosports stainless steel exhaust

    118HP/143 HP EXHAUST MANIFOLD + Empty-kat
  • adaerts
    MGF/TF Die Hard
    MGF/TF Die Hard
    BerichtenCOLON 337
    GeregistreerdCOLON di jul 05, 2011 2:41 pm
    WoonplaatsCOLON Echt Limburg Nederland

    Re: Rit Zuid-Limburg op 28 april

    door adaerts » zo apr 07, 2013 8:27 pm

    Morgen nog 20 dagen !!! :dancing))
  • Avatar gebruiker
    camiel456
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1478
    GeregistreerdCOLON zo jan 06, 2013 4:34 pm
    WoonplaatsCOLON Nijmegen

    Re: Rit Zuid-Limburg op 28 april

    door camiel456 » zo apr 07, 2013 8:30 pm

    OE! snel gaan slapen dan maar!
    - Mini Cooper S R56

    (A.K.A. Koos MG Loos....)
  • Avatar gebruiker
    ttdesign6
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 6794
    GeregistreerdCOLON zo nov 01, 2009 5:37 pm
    WoonplaatsCOLON Oirsbeek

    Re: Rit Zuid-Limburg op 28 april

    door ttdesign6 » ma apr 08, 2013 7:51 pm

    Gisteren inderdaad een schitterende rit gereden. Goed dat we dit jaar met alleen maar kleine groepjes rijden anders is het niet te doen om de groep bij elkaar te houden daar. Ik heb vast voor 40 man gereserveerd dan zit ik altijd goed. Dit aantal mocht gerust uitlopen :)
    Mijn garage telt 1050 plaatsen...

    MG TF 135

    Flying Dutchman
  • adaerts
    MGF/TF Die Hard
    MGF/TF Die Hard
    BerichtenCOLON 337
    GeregistreerdCOLON di jul 05, 2011 2:41 pm
    WoonplaatsCOLON Echt Limburg Nederland

    Re: Rit Zuid-Limburg op 28 april

    door adaerts » ma apr 08, 2013 8:28 pm

    Hardstikke goed bezig ! thumbsup
  • Avatar gebruiker
    Marcel Smeets
    MGF/TF Enthousiast
    MGF/TF Enthousiast
    BerichtenCOLON 176
    GeregistreerdCOLON do sep 15, 2011 12:41 am
    WoonplaatsCOLON Landgraaf

    Re: Rit Zuid-Limburg op 28 april

    door Marcel Smeets » wo apr 10, 2013 11:22 pm

    hoi Tom,
    Ik ben de 28e ook erbij voor de Z.L rit 8)
    Weet alleen nog niet of ik alleen kom of met het vrouwtje.
    Met hoeveel MGF-jes zijn we momenteel voor deze rit ?
    Dus je kunt mij erbij zetten.

    groetjes Marcel
    Marcel Smeets MGF MKII 2001 Land Rover freelander 4WD MG ZR 105 geel
    Mgf MKII 2001 solar red, leder zwart interieur, airco, MGF 16" VSpoke velgen, ap 4 pot remmen,Geplaatst: wo jan 25, 2012 4:19 pm velgen met 215 / 40 rondom,hardtop,radio/cd/navi rvs jan speet uitlaat
    52mm trottle met kn filter,lederenbekleding hardtop,heldere achterlichten,
    middenconsole in kleur van auto ,middentunnel rood leder,
  • Avatar gebruiker
    ttdesign6
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 6794
    GeregistreerdCOLON zo nov 01, 2009 5:37 pm
    WoonplaatsCOLON Oirsbeek

    Re: Rit Zuid-Limburg op 28 april

    door ttdesign6 » do apr 11, 2013 7:46 am

    - Tom
    - Bart-K
    - firefighter (Geert-Jan & Wendy)
    - adaerts
    - MGTF2002 (Eric)
    - Carl (ovb?)
    - Rick
    - Andros (OV)
    - Crazywolf (chris)
    - Camiel456
    - Bruno (OVB)
    - Marvon (OVB)
    - Maarten & Marion
    - Mr. Dj M. (Martin & ?)
    - Marcel Smeets
    - Nils (OVB)

    De pruusjer, lijstje van vandaag:
    - Mykel + ovb nog een lid van de familie (Schwalmtal bij Roermond)
    - Steffi (Hennef bij Keulen)
    - Michael N. + ovb Anja (Düren)


    Mocht iedereen meegaan die er nu staat dan zijn we vast met 19 auto's.
    Mijn garage telt 1050 plaatsen...

    MG TF 135

    Flying Dutchman
  • maarten
    MGF/TF Rookie
    MGF/TF Rookie
    BerichtenCOLON 94
    GeregistreerdCOLON vr aug 06, 2010 9:24 am
    WoonplaatsCOLON sint-oedenrode

    Re: Rit Zuid-Limburg op 28 april

    door maarten » do apr 11, 2013 6:37 pm

    Ik wacht je weer op (fire)fighter. :lol:

    Afbeelding
    MG-F 2001 steptronic 70.000 km, British racing green, Alpaca Oxford leder, full-wood pack, chrome pack, airco, cruise control, windscherm, CD-wisselaar, spoiler

    mods: daytone uitlaat; Air Filter - Vader; Door Lock Pins; Heater Control; Knobs; Seat Belt Escutcher; Speaker & Tweeter Trim Ring Polished; nieuwe matten; thin washer kit; houten stuurwiel, koelwatersensor, all rvs fasteners; electric bonnet release,rvs coolingpipes,

    to do: carkit
  • crazywolf
    MGF/TF Junkie
    MGF/TF Junkie
    BerichtenCOLON 697
    GeregistreerdCOLON ma dec 14, 2009 7:29 pm
    WoonplaatsCOLON Houthalen

    Re: Rit Zuid-Limburg op 28 april

    door crazywolf » do apr 11, 2013 9:01 pm

    Zijn er veel drempels of putten trouwens?

    Ben juist bezig de trophy achteraan wat lager te leggen omdat die van mij voor onbekende reden vooraan 2cm lager hangt dan de normale trophy hoogte .... Dus dan lig ik best lekker laag... hoop dat er niet te veel slechte stukken zijn :p
    MGF 160 Trophy Blue
    -421 Piper Header
    -Custom Decat
    -Custom CAI (Paint Bucket Edition)
    -Bastuck sport exhaust
    -White Trophy Alloy Wheels
    -K&N 57i
    -Lowering pins
    CLASSIC MINI (Dark metallic grey)
    -Full Rebuild in progress
  • Avatar gebruiker
    Andros
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1601
    GeregistreerdCOLON zo jan 10, 2010 8:17 pm
    WoonplaatsCOLON 't Stad

    Re: Rit Zuid-Limburg op 28 april

    door Andros » do apr 11, 2013 10:21 pm

    Kijk nou es, bekend gezicht. Zeg Maarten, waar heb je die foto vandaan :P ?
    De nachtspotter!
  • Avatar gebruiker
    camiel456
    MGF/TF Goeroe
    MGF/TF Goeroe
    BerichtenCOLON 1478
    GeregistreerdCOLON zo jan 06, 2013 4:34 pm
    WoonplaatsCOLON Nijmegen

    Re: Rit Zuid-Limburg op 28 april

    door camiel456 » do apr 11, 2013 10:47 pm

    Nee geen slechte wegen, alleen een stukje weg opbreking NATUURLIJK in Belgie :devil-(

    Maar is goed te doen, ook daar chris. Trophy Proof.
    - Mini Cooper S R56

    (A.K.A. Koos MG Loos....)
  • firefighter
    MGF/TF Die Hard
    MGF/TF Die Hard
    BerichtenCOLON 317
    GeregistreerdCOLON za feb 06, 2010 6:02 pm
    WoonplaatsCOLON Beek en Donk, NL.
    CONTACTCOLON

    Re: Rit Zuid-Limburg op 28 april

    door firefighter » vr apr 12, 2013 8:36 am

    @ Andros:
    Deze foto is gepubliceerd toen dit dier uitgebroken is uit de Zoo in de buurt van Heerlen :!:
    Helaas is deze nog steed op vrije "poten" :twisted:

    Iedereen is dus gewaarschuwd !!!
    MGF 1999 Anthracite
    viewtopic.php?t=9560

    MG Car Club Holland
    http://www.mgcarclub.nl

    HardTop, 15 inch V-spokes velgen met winterbanden, L.L.kit, walnut steering wheel,
    K&N Luchtfilter, 52mm gasklep, Toyosports stainless steel exhaust

    118HP/143 HP EXHAUST MANIFOLD + Empty-kat
  • Avatar gebruiker
    ttdesign6
    Doctor in the MGF/TF
    Doctor in the MGF/TF
    BerichtenCOLON 6794
    GeregistreerdCOLON zo nov 01, 2009 5:37 pm
    WoonplaatsCOLON Oirsbeek

    Re: Rit Zuid-Limburg op 28 april

    door ttdesign6 » vr apr 12, 2013 1:41 pm

    De enige echte drempel in de rit is die vent op de foto. Zonder flauwekul, de rit is heel goed te doen, natuurlijk ook wat mindere Nederlandse en Belgische wegen maar het is geen karrepad. Enige bedenkelijke stuk ligt net over de grens in Belgie, hier zijn zo op z'n Belgische aan de weg aan het werken en ik weet hoelang dit gaat duren. Ik rij er iedere week een keer overheen om het te controleren maar er zit niet echt schot in de zaak. Daarnaast is het de enige weg die ik kan kiezen daar. Er is gewoon overheen te rijden, maar met gepaste snelheid (3km/h over een afstand van een paar honderd meter).

    De weersvoorspelling is vast goed al veranderd die hier constant. Als ik het moet geloven wordt het 20 graden met heel veel zon.

    Ik heb er alvast veel zin in en fantastisch dat er alweer zo'n grote lijst deelnemers is! thumbsup
    Mijn garage telt 1050 plaatsen...

    MG TF 135

    Flying Dutchman
  • adaerts
    MGF/TF Die Hard
    MGF/TF Die Hard
    BerichtenCOLON 337
    GeregistreerdCOLON di jul 05, 2011 2:41 pm
    WoonplaatsCOLON Echt Limburg Nederland

    Re: Rit Zuid-Limburg op 28 april

    door adaerts » vr apr 12, 2013 3:50 pm

    Ja, helemaal super Tom. :)
BUTTON_POST_REPLY 188 berichten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 3 en 0 gasten