Toch jammer dat de moderne MG niet echt aan de bak komt; maar misschien is dat ook logisch.
Even de stand bezocht en mijn spullen van meguiairs afgehaald.
Aan de aanwezige forumleden: sorry als we wat kort van stof waren, maar alle alcohol was wellicht nog niet
uit ons lichaam verdwenen. Even een dagje op Dafalgan doorgebracht
We zijn niet met de F gegaan, uit angst voor de houten hamer...
ik moet dringend mijn leven beginnen te beteren...
Jammer dat ik je niet kon treffen Tom.
We spreken wel af





